Inea rozwija dział marketingu i wprowadza zmiany w strukturze organizacyjnej. Jan Mausch obejmuje funkcję head of marketing & digital sales
Dostawca usług telekomunikacyjnych, firma Inea z początkiem roku wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej. Dział marketingu i produktu został podzielony na dwa odrębne obszary: Marketing & Digital Sales Department oraz Product Department. Nowy podział ma pozwolić na większą specjalizację w zarządzaniu kluczowymi obszarami działalności.
Na stanowisko head of marketing & digital sales został powołany Jan Mausch, który dotychczas odpowiadał za rozwój sprzedaży online. Sukcesy takie jak wprowadzenie modelu sprzedaży 0-touch oraz uruchomienie nowej wersji strony internetowej Inei są potwierdzeniem jego skuteczności. W nowej roli Jan Mausch kieruje zespołami komunikacji, kreacji oraz kontynuuje rozwój sprzedaży cyfrowej.
Stanowisko head of product objął Arkadiusz Cisek, związany z firmą od kilku lat. Dotychczas pełnił funkcje product managera i customer value managera, przyczyniając się do sukcesu usługi telewizyjnej oraz rozwoju wartości klienta. Jako head of product przejął zarządzanie działem produktów oraz obszarem Customer Value Management.
Nowa struktura organizacyjna ma na celu:
- wsparcie realizacji planów rozwoju Inei,
- zwiększenie efektywności w kluczowych obszarach działalności.