Igor Ruczyński integrated media & data solutions directorem w Dentsu Polska
Do Dentsu Polska dołączył Igor Ruczyński i objął stanowisko integrated media & data solutions directora. Przez ostatnie 4 lata związany był z firmami z branży retail, m.in. CCC, pełniąc rolę acquisition marketing and marketing technology managera.
Igor Ruczyński ma ponad 15-letnie doświadczenie z obszaru marketingu cyfrowego. Odpowiadał m.in. za prowadzenie projektów z obszaru:
- tworzenia i wdrażania całościowych ścieżek komunikacji z konsumentami,
- zwiększania efektywności działań marketingowych dla firm z regionu CEE.
W ostatnich latach jako acquisition & growth manager był odpowiedzialny za zwiększanie efektywności kosztowej działań marketingowych wpływających na wzrost biznesu e-commerce w regionie CEE.
Rozwijał fachowe doświadczenie, pracując w domach mediowych, firmach technologicznych i konsultingowych oraz podmiotach z listy Top50 Polityki. Umiejętnie łączył w nich wizję strategiczną i implementację operacyjną. Przez wiele lat realizował projekty w złożonych strukturach i z wieloma partnerami biznesowymi. Ma bogate doświadczenie pracy w środowisku międzynarodowym. Prowadzone przez niego zespoły osiągają ponadnormatywne wyniki biznesowe.
Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
W Dentsu Polska będzie odpowiedzialny za tworzenie i sprzedaż oferty łączącej media, dane i technologię. Ważnym aspektem tej roli jest również budowanie kompetencji doradczych, zwłaszcza w zakresie transformacji cyfrowej i tworzeniu zintegrowanych systemów biznesowych. Będzie zarządzał zespołami eksperckimi oraz programami rozwojowymi.
Jego bezpośrednią przełożoną jest Karolina Adamowicz, chief solutions officer w Dentsu CEE. Podkreśla ona, że obszar doświadczenia nowego integrated media & data solutions directora jest jednym z kluczowych dla grupy. Jego rola jest istotnym elementem strategii rozwoju oferty Dentsu. Celem strategii jest wspieranie procesów związanych z badaniami, projektowaniem, przygotowaniem oraz komercjalizacją usług i produktów w obszarze zintegrowanych rozwiązań, które łączą media, dane i technologię.
- 1