Personalia

Hubert Fronczak przejmuje odpowiedzialność za działania public relations BMW Group w Polsce

Od 1 września 2022 r. Hubert Fronczak awansuje w strukturach BMW Group Polska. Będzie odpowiadał za dział komunikacji korporacyjnej i pełnił rolę rzecznika prasowego.

Hubert Fronczak ma 15-letnie doświadczenie w public relations i marketingu. W BMW Group pracuje od 2016 r. Jako product communications manager zarządzał komunikacją produktową obu marek koncernu – BMW oraz Mini. Teraz zakres jego odpowiedzialności powiększy się o komunikację korporacyjną i działania public affairs.

Wcześniej przez wiele lat związany był z branżą marketingu sportowego. Pracował przy projektach sponsoringowych dla marek z sektora energetycznego, spożywczego, finansowego i odzieżowego. Realizowane przez niego projekty były wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach, m.in. Effie czy Złote Spinacze. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej.

Katarzyna Gospodarek po dziesięciu latach kierowania zespołem PR w BMW Group zdecydowała się na podjęcie nowych wyzwań zawodowych poza strukturami organizacji.

  • 1
Hubert Fronczak

Hubert Fronczak – rzecznik prasowy BMW Group Polska


 

Reklama