Grzegorz Strzelec obejmuje funkcję head of SEO w Lagom Group - Marketing przy Kawie

Personalia

Grzegorz Strzelec obejmuje funkcję head of SEO w Lagom Group

Do zespołu Lagom Group, firmy specjalizującej się w planowaniu i realizacji kampanii digitalowych, dołączył Grzegorz Strzelec, obejmując stanowisko dyrektora SEO.

Przez ostatnie 7 lat Grzegorz Strzelec rozwijał własną markę PapaSEO, skupioną na szkoleniach z pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych. Z jego kursów skorzystało ponad 3000 osób. Angażował się także w wybrane projekty jako freelancer. Wcześniej związany był z grupą TVN oraz RASP. Przez 6 lat pełnił tam różne funkcje z zakresu SEO. Był programistą SEO, kierownikiem zespołu SEO oraz działu IT, a wreszcie szefem SEO. Odpowiadał za zarządzanie ruchem z wyszukiwarek w ponad setce serwisów firmy.

W Lagom Group buduje dział SEO. Wykorzystuje przy tym swoje doświadczenie z blisko dwudziestu lat pracy z:

  • algorytmami wyszukiwarki Google,
  • strategiami contentowymi, które wdrażał na największych portalach internetowych w kraju.

Dynamika zmian na współczesnym rynku wyszukiwarek – napędzana przede wszystkim integracją komponentów AI w wynikach Google – wymaga dziś nie tylko doświadczenia, ale też szerokiego, strategicznego spojrzenia na marketing i SEO. (…) Przez ponad 20 lat działalności w branży byłem świadkiem wszystkich istotnych zmian w algorytmach Google. Od tych, które zaskakiwały skalą, po te, które wzbudzały ogromne emocje, jak obecna rewolucja AI. Każda z nich dzieliła rynek na przegranych i zwycięzców. Tych, którzy ulegli panice i emocjom, i tych, którzy konstruktywnie dostosowali się do nowych realiów. Pomagam – zarówno poprzez szkolenia, jak i obecnie w Lagom Group – wydobywać z marek to, co pozwala nie tylko przetrwać zmiany, ale wykorzystać je jako trampolinę do pozycji lidera – komentuje Grzegorz Strzelec.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama