Personalia

Grupa robocza public relations w IAB Polska z nowym zarządem

Grupa robocza public relations w IAB Polska wybrała prezydium na kolejną kadencję. Po raz kolejny szefową grupy została Joanna Berlińska z Lightscape, która tę funkcję pełni od marca 2021 r., a jej zastępczynią Justyna Oracz z Fantasyexpo.

Grupa robocza public relations powstała w kwietniu 2019 r. Jej celem jest definiowanie roli PR w zdigitalizowanym świecie. Członkowie grupy tworzą publikacje i opracowania, uczestniczą w webinarach i konferencjach, skupiając się na tematyce digital PR czy nowych standardach mierzenia efektywności dopasowanych do środowiska online. W 2020 r. grupa zrealizowała pierwszą autorską konferencję „HowTo” poświęconą zagadnieniom digital PR. Grupa prowadzi także stałe rubryki w mediach marketingowych. Członkami grupy są eksperci w dziedzinie public relations reprezentujący zarówno agencje, jak i ich klientów.

Joanna Berlińska jest założycielką i współwłaścicielką agencji marketingowej Lightscape specjalizującej się w działaniach digital PR. To ekspertka w dziedzinie komunikacji marketingowej i wizerunku. Wspólnie z zespołem rozwija platformę Visibly i projekt B+R skupiony na działaniach digital PR z wykorzystaniem mechanizmów SEO.

Z branżą PR związana od 2004 r. Autorka licznych artykułów z obszaru marketingu. Specjalizuje się w komunikacji marek technologicznych i finansowych. Do grona marek, z którymi współpracowała, należą m.in. Intrum, ABB, CEDC, Grupa Inelo, Librus, Linux, Aviva czy Manufaktura.

Ukończyła międzynarodowe stosunki gospodarcze oraz marketing, a także studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim.

Justyna Oracz to manager marketingu z blisko 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji media masowe i komunikacja. Aktualnie head of communications w Fantasyexpo, gdzie zajmuje się komunikacją zarówno projektów własnych, jak i partnerów.

Planuje i realizuje komunikację marek w obszarze e-sportu oraz gamingu i nie tylko. Łączy kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie realizować cele projektów. Przygotowywała projekty komunikacyjne m.in. dla takich marek, jak Sprite czy „CD-Action”. Od przeszło roku należy do IAB Polska. Oprócz działania w grupie public relations pełni funkcję szefowej grupy gry i e-sport.

  • 2
grupa robocza public relations

Joanna Berlińska, grupa robocza public relations IAB Polska

grupa robocza public relations

Justyna Oracz, grupa robocza public relations IAB Polska



Reklama