Grupa RMF z nową strukturą i strategicznymi wzmocnieniami - Marketing przy Kawie

Personalia

Grupa RMF z nową strukturą i strategicznymi wzmocnieniami

Zmiany, które ogłosiła Grupa RMF, mają umożliwić jej rozwój nowych kompetencji oraz lepszą koncentrację na strategicznych obszarach – rozwoju sieci radiowej i digitalu. Grupa dostosowuje swoją strukturę organizacyjną do dynamicznych zmian i wyzwań świata cyfrowego.

Grupa RMF powołała nowe stanowisko pełnomocniczki zarządu ds. strategii i transformacji, które z początkiem czerwca objęła Magda Szczypka.

Magda Szczypka Grupa RMF

Jej rolą jest:

  • wspieranie zarządu i zespołów w skutecznej realizacji długoterminowych celów strategicznych,
  • inicjowanie i koordynowanie kluczowych procesów transformacyjnych w organizacji.

Szczypka od ponad dziesięciu lat wspiera rozwój i budowanie przewag konkurencyjnych firm w Europie Środkowo-Wschodniej. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym i operacyjnym, m.in. w zakresie strategii rozwoju, transformacji organizacyjnej i optymalizacji procesów. Przed dołączeniem do Grupy RMF pracowała w sektorze doradczym (PMR Market Experts i Civitta).

Reorganizacja zespołów i wzmocnienie kompetencji

Grupa RMF wprowadza zmiany organizacyjne, które mają na celu lepszą realizację jej planów. Kluczowym elementem tej transformacji jest powołanie nowego Departamentu Digital. Będzie on odpowiadał za rozwój cyfrowych produktów i treści oraz za strategię komercjalizacji.

Za całość działań odpowiedzialny będzie dyrektor digital, którego Grupa obecnie rekrutuje. Nowy lider wniesie świeże spojrzenie, dodatkowe kompetencje i energię potrzebną do dalszego dynamicznego rozwoju działalności cyfrowej – mówi Tomasz Ramza, prezes zarządu Grupy RMF.

W ramach nowych struktur Departamentu Digital połączone zostały kluczowe kompetencje Grupy RMF w zakresie działalności internetowej. Utworzono zespół odpowiedzialny za rozwój serwisów internetowych, takich jak rmf.fm czy rmf24.pl. Pokieruje nim Katarzyna Pajączek, szefowa redakcji internetowych. Departament obejmuje także obszar audio i wideo w kanałach cyfrowych, w tym rozwój podcastów oraz platformy RMF On. Istotnym elementem jego działalności będzie również dalszy rozwój sieci audioXi – platformy do cyfrowej reklamy audio.

Zmiany dotyczą również nowego Departamentu Marketingu, kierowanego przez Pawła Gospodarczyka

W jego ramach budowane są trzy obszary kompetencji: działania promocyjne, badania i analiza danych oraz merytoryczne wsparcie inicjatyw strategicznych. To działania, które mają wzmocnić zarówno biznes radiowy, jak i nowe, cyfrowe inicjatywy Grupy.

W odpowiedzi na wyzwania stojące przed rynkiem radiowym Grupa RMF powołała także funkcję pełnomocnika zarządu ds. rozwoju sieci. Objął ją Andrzej Mielimonka, dotychczasowy prezes spółki Multimedia (RMF Maxx).

Andrzej Mielimonka Grupa RMF

W nowej roli będzie odpowiedzialny za:

  • współpracę z zarządem Grupy w zakresie rozwoju sieci radiowych, w tym potencjalnych akwizycji i integracji,
  • poszukiwanie rozwiązań dla wyzwań stojących przed radiofonią lokalną,
  • reprezentowanie Grupy w kontaktach z regulatorem.

Andrzej Mielimonka podjął decyzję o przekazaniu funkcji prezesa spółki Multimedia. Funkcję tę przejmuje Paweł Piotrowski – wieloletni prokurent Multimediów (RMF Maxx) oraz prezes spółki Opera (RMF Classic).

Paweł Piotrowski Grupa RMF

RMF Maxx to silna marka z jasno określoną tożsamością – najnowsze przeboje, dynamiczna energia i zgrany zespół. I to się nie zmieni. Kierownictwo spółki przejmuje Paweł Piotrowski. Z kolek gwarancją ciągłości wizji programowej są:

  • Jarosław Pioterczak – dyrektor programowy RMF Maxx,
  • Ewa Miszczak – wiceprezeska Grupy RMF odpowiedzialna za nadzór nad programem.

Jestem przekonany, że pod ich doświadczonym kierownictwem RMF Maxx będzie dalej rozwijać się w zgodzie z przyjętym kierunkiem i oczekiwaniami słuchaczy – komentuje Tomasz Ramza, prezes zarządu Grupy RMF.

Grupa przeorganizowała i wzmocniła o nowe kompetencje także inne działy (sprzedaż, technika, finanse). Wprowadzane zmiany nie wiążą się z ograniczaniem obecnych zespołów – przeciwnie, trwa już rekrutacja na nowe stanowiska. W siedzibie Grupy na Kopcu Kościuszki w Krakowie trwają także inwestycje lokalowe. Wiążą się z rozwojem zespołów oraz tworzeniem w Polsce globalnych struktur AI Bauer Media Audio.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama