Data science rozwija się w Grupie OMD - Marketing przy Kawie

Personalia

Grupa OMD rozwija obszar data science

Do agencji badawczej Annalect (Grupa OMD), której liderką jest Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, dołączyły dwie ekspertki: Agata Charzyńska i Natalia Makuła. W zespole utworzono także nowe stanowisko lead of data science. Objęła je Marta Jasiewicz-Badowska. Kluczowym zadaniem rozbudowanego zespołu Annalect jest rozszerzenie wachlarza realizowanych projektów badawczych w obszarze analitycznym. Także wdrożenie nowoczesnych algorytmów służących do oceny efektywności kampanii mediowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama