Personalia

Grupa OMD z chief knowledge officerem

W strukturach Grupy OMD powstała komórka zajmująca się zarządzaniem wiedzą. Funkcję chief knowledge officera objęła Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka. Będzie podlegać Marcie Pichlak-Miarce, dyrektor zarządzającej Annalect.

Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka to doświadczony strateg komunikacji, coach przywództwa i trener biznesu. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w pracy po stronie domów mediowych w obszarze online marketingu. Wcześniej była związana z firmami Zenith Media, K2 Media i Discovery. W ciągu ostatnich 2,5 roku pełniła funkcję strategy managera. Odpowiadała głównie za tworzenie strategii komunikacji i mediów dla klientów agencji oraz na potrzeby przetargowe.

Pracowała m.in. dla takich marek jak L’Oreal Polska, Coty, Merc, Ikea czy SCA. Pracę w agencji łączy z działalnością edukacyjną. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych reklamy w SGH. Prowadzi tam wykłady na temat nośników reklamowych i planowania mediów oraz dwa autorskie warsztaty: „Strategia mediowa” i „Media plan”. Jest też właścicielką firmy coachingowo-szkoleniowej Leaders House.

To absolwentka studiów podyplomowych Szkoły Strategii Marki organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Ukończyła również studia magisterskie w Wyższej Szkole Zarządzania – Polish Open University, kierunek komunikacja strategiczna w marketingu.

Annalect to komórka analityczno-technologiczno-badawcza grupy OMD. Jej misją jest ułatwianie podejmowania decyzji biznesowych na podstawie danych. Ma ona także projektować procesy i narzędzia dla firm przechodzących transformację.

Wiedza jest dziś naszym podstawowym zasobem, a umiejętność jej gromadzenia i wykorzystania jedyną drogą do zbudowania przewagi konkurencyjnej. Tworzymy dział, który nie tylko zapewni najlepsze wykorzystanie i dystrybucję wiedzy wewnątrz organizacji, ale także dostarczy naszym klientom skuteczne rozwiązania wykorzystujące wiedzę, którą sami dysponują w swoich firmach – mówi Marta Pichlak-Miarka.



Reklama