Personalia

Grupa Netsprint z nowym zarządem i strategią

Grupa Netsprint wprowadza zmiany w zarządzie. Tworzyć go będą: Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint, Agata Lauko, CEO Netsprint, Sebastian Białousz, CEO LeadR oraz Bernard Czajkowski, CFO. Działalność operacyjną kończy Artur Banach, dotychczasowy CSO Grupy Netsprint.

Do zespołu jako nowy dyrektor finansowy dołączył Bernard Czajkowski. To doświadczony manager ze znajomością rynku wydawniczego, łączący kompetencje finansowe z technologicznymi. Ostatnio pełnił funkcję CFO w TVN Digital.

Strategia Grupy Netsprint opiera się na danych – ich zbieraniu, analizie oraz agregowaniu. Są to kluczowe elementy, nad którymi pracują specjaliści ds. danych, analityki i programowania, a także osoby z doświadczeniem po stronie wydawcy, agencji i reklamodawcy.

Chcemy być dla naszych klientów partnerem, który w kompleksowy sposób odpowie na ich potrzeby i wyzwania. Dokonujemy analizy danych, przygotowujemy strategiczną rekomendację ich wykorzystania w połączeniu z doborem mediów, formatów i treści. Pozwala to na znaczącą poprawę wyników naszych klientów oraz partnerów biznesowych. Naturalnym środowiskiem monetyzacji wiedzy płynącej z analizy danych jest ekosystem programmatic. Dlatego nasza oferta bardzo mocno skupia się na rozwoju oferty w tym obszarze – komentuje Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint.

Nadal pogłębiana jest integracja własnych usług oraz zewnętrznych narzędzi. Celem jest możliwość zaoferowania partnerom kompleksowych produktów w modelu programmatic.

Artur Banach pozostanie mniejszościowym udziałowcem grupy. Nadal będzie wspierał merytorycznie jej rozwój.

Chciałbym poświęcić swój czas innym przedsięwzięciom i realizować nowe pomysły. Dziękuję wszystkim, z którymi miałem zaszczyt współpracować i trzymam kciuki za dalszy szybki rozwój grupy – komentuje Artur Banach.



Reklama