Grupa Kolastyna – wzrost udziału w rynku do opalania. Umocniona pozycja lidera - Marketing przy Kawie

Personalia

Grupa Kolastyna – wzrost udziału w rynku do opalania. Umocniona pozycja lidera

Ubiegłoroczne wyniki Grupy Kolastyna – jednego z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych – potwierdzają niekwestionowaną pozycję Kolastyny jako lidera w segmencie produktów do opalania (MEMRB). W 2006 roku, według wolumenu sprzedaży, Kolastyna osiągnęła udział w rynku na poziomie 23,9%, poprawiając swój wynik z 2005 roku o 1,7%. Pod względem wartości sprzedaży spółka posiada 17,1% udziałów w rynku, wyprzedzając takie marki jak Nivea czy Dr Irena Eris. Tym samym Grupa Kolastyna zajmuje pierwsze miejsce w rankingu producentów kosmetyków do opalania w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54950 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja



Reklama