Mateusz Dąbrowski business development directorem Grupy Blix- Marketing przy Kawie

Personalia

Grupa Blix z nowym business development directorem. Do zespołu dołączył Mateusz Dąbrowski

Nowym business development directorem w Grupie Blix z branży aplikacji zakupowych i reklamy natywnej został Mateusz Dąbrowski. Będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy.

Na objętym stanowisku Mateusz Dąbrowski ma m.in.:

  • rozwinąć nowe kanały,
  • pozyskać strategiczne partnerstwa,
  • zaimplementować nowoczesne technologie i narzędzia.

Zarząd spółki zakłada, że Dąbrowski stworzy dobrze zmotywowany zespół, który osiągnie ambitne cele przychodowe. Z kolei on sam zapowiada, że w pierwszym roku nie tylko spełni oczekiwania zarządu, ale też je przewyższy. W długofalowej perspektywie będzie zmierzał do przekroczenia 100 mln zł przychodu spółki.

Jak twierdzi sam Mateusz Dąbrowski, najbardziej adekwatne w obecnej roli jest jego 6-letnie doświadczenie w budowaniu sprzedaży w ramach RTB House. Współpracował z ponad 80% graczy branży e-commerce w Polsce. Przełożyło się to na ponaddwukrotny wzrost skali działalności w podanym okresie. Przed RTB House pracował w Marsie, Nielsenie i Jerónimo Martins.

Na nowym stanowisku jego główne zadania obejmują:

  • zarządzanie i skalowanie wszystkich działów sprzedaży (FMCG, retail i agency),
  • rozwijanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami,
  • budowanie i umacnianie partnerstw strategicznych.

Będzie także nadzorował procesy sprzedażowe, wdrażając innowacyjne rozwiązania i ekspansję oferty Grupy Blix w segmencie retail media. Ma zbudować jej pozycję jako kluczowego partnera dla marek i sieci handlowych, szczególnie w kontekście dynamicznie rosnącego rynku digitalizacji sprzedaży detalicznej.

W krótkoterminowej perspektywie Mateusz ma wzmocnić relacje z naszymi kluczowymi klientami i zwiększyć zaangażowanie głównych partnerów biznesowych w obszarze mobile marketingu i retail media. Natomiast jego długoterminowym celem będzie rozszerzenie naszych działań poprzez rozwój nowych kanałów sprzedaży i strategicznych partnerstw. Nasz nowy business development director zajmie się też implementacją nowoczesnych technologii i narzędzi wspierających sprzedaż. Oczekujemy również, że stworzy dynamiczny i dobrze zmotywowany zespół, który osiągnie ambitne cele przychodowe – wylicza dr Krzysztof Łuczak, wiceprezes zarządu Grupy Blix.

W pierwszej kolejności Dąbrowski ma rozpracować dotychczasowe czynniki sukcesu. Następnie zamierza zaprosić do współpracy te firmy, które jeszcze nie miały okazji wypróbować rozwiązań Grupy Blix. W długofalowej perspektywie będzie zmierzał do przekroczenia 100 mln zł przychodu spółki.

Moje metody pracy stanowią istotny element know-how, który wnoszę do Blixa. Dlatego nie mogę ujawniać szczegółowych rozwiązań. Mogę jednak zapewnić, że będę koncentrować się na skuteczności, optymalizacji procesów oraz długoterminowej wartości dodanej dla Grupy – podsumowuje Mateusz Dąbrowski.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama