Grażyna Gołębiowska w zarządzie AMS - Marketing przy Kawie

Personalia

Grażyna Gołębiowska w zarządzie AMS

1 lipca br. do zarządu firmy reklamy zewnętrznej AMS dołączy Grażyna Gołębiowska, wieloletnia menedżerka firmy. Będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.

Grażyna Gołębiowska jest menedżerką z 25-letnim doświadczeniem. Z mediami związana od 1997 r., pracę zawodową rozpoczynała w telewizji – TVP i TVN. W branży reklamy OOH pracuje od 1999 r. Zajmowała stanowiska kierownicze w sprzedaży i marketingu. Od 2003 r. zarządzała marketingiem AMS, ostatnio na stanowisku zastępcy dyrektora pionu marketingu i sprzedaży. Z AMS zdobyła ponad 50 nagród, w tym za innowacyjność, współpracę z klientami, projekty prośrodowiskowe i społeczne.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej, Centrum Dziennikarstwa oraz wielu programów rozwojowych, m.in. Harvard Manage Mentor i Neuroleadership Academy.

Małgorzata Augustyniak podjęła decyzję o rezygnacji z funkcji wiceprezeski zarządu

Zaangażuje się w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, które stanowią istotny element strategii AMS. Zarząd firmy pozostaje trzyosobowy. Obok Grażyny Gołębiowskiej w zarządzie spółki zasiadają:

  • Marek Kuzaka – prezes,
  • Wojciech Zdanowicz – członek zarządu odpowiedzialny za działalność operacyjną.

Sukcesja w zarządzie AMS, którą realizujemy, jest modelowym przykładem działania w duchu odpowiedzialności za spółkę i menadżerskiej dojrzałości. Za Małgorzatą Augustyniak stoją lata doświadczeń i sukcesów AMS. Jestem bardzo wdzięczny Małgorzacie za dotychczasową współpracę oraz wsparcie, którego będzie nam nadal udzielać – mówi Marek Kuzaka, prezes zarządu AMS.

Obecnie jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju reklamy OOH, szczególnie w segmencie reklamy cyfrowej. Chcemy kontynuować intensywną aktywność marketingową. Doświadczenie i wiedza Grażyny pozwoli nam jeszcze skuteczniej realizować wytyczone cele strategiczne. Rozwój w cyfrowych obszarach działalności i zorientowanie na dane to podstawowe warunki umacniania przez AMS pozycji lidera rynku – dodaje.

  • 1
Grażyna Gołębiowska

Grażyna Gołębiowska – członkini zarządu AMS (fot. Michał Mutor/Agencja Gazeta)



Reklama