Personalia

Grayling ogłasza nowe osoby w globalnym kierownictwie oraz inicjatywy w zakresie ściślejszej współpracy między biurami

Ben Petter awansował na stanowisko dyrektora operacyjnego agencji public relations Grayling na Europę. Nathan Kemp został mianowany global head of creative and planning. Kat McGettigan objęła stanowisko global head of growth.

Ben Petter, wcześniej head of Central & Eastern Europe, awansował na stanowisko dyrektora operacyjnego Grayling na Europę. Pracuje w agencji od ponad dziesięciu lat. Mieszka w Pradze.

Nathan Kemp, wcześniej head of Ignite – zespołu odpowiedzialnego za planowanie i podejście kreatywne, został powołany na stanowisko global head of creative and planning. W nowej roli stanie na czele rozrastającego się globalnego zespołu strategów oraz specjalistów od rozwiązań kreatywnych. Skupią się oni na tworzeniu kampanii na światowym poziomie. Dołączył do Grayling w 2018 r., a wcześniej stał na czele zespołu usług kreatywnych w M&C Saatchi PR.

Kat McGettigan obejmie nowo utworzone stanowisko global head of growth. Wcześniej była szefową tej agencji w Manchesterze oraz head of consumer w Grayling i M&C Saatchi PR. Na nowym stanowisku będzie odpowiadała za pozyskiwanie międzynarodowych klientów oraz rozwijanie współpracy z globalnymi klientami.

W ramach wprowadzanych zmian Grayling podejmuje również inicjatywy w zakresie kultury organizacyjnej. Mają one na celu zacieśnianie współpracy pomiędzy biurami i pracownikami firmy na świecie, a także skuteczniejszą wymianę wiedzy i dobrych praktyk pomiędzy rynkami.

Wśród pięciu kluczowych programów agencji Grayling znajdują się:

  • Globalne inicjatywy wspierające dobrostan wszystkich pracowników, zapewniające im bezpłatny dostęp do szkoleń z zakresu dbania o dobre samopoczucie, jak również możliwość porozmawiania z osobami udzielającymi wsparcia w tym zakresie.
  • Globalne szkolenia umożliwiające pracownikom dostęp do ponad 100 programów rozwojowych. Ich częścią są wystąpienia inspirujących mówców promujące kreatywność, integrację i porozumienie międzykulturowe.
  • Stworzenie globalnej sieci ponad 75 czempionów kreatywności, która łączy pracowników biur Grayling i umożliwia dzielenie się inspiracjami z całego świata.
  • Utworzenie w biurze w Wielkiej Brytanii specjalnej grupy UK diversity & inclusion taskforce – Advantage for All, wspierającej integrację międzykulturową i różnorodność. Grupa troszczy się o to, aby każdy głos w Grayling był reprezentowany. Jej działalność jest obecnie rozszerzana na cały świat.
  • Inauguracja globalnego podcastu Grayling, w którym co tydzień gościć będą pracownicy z różnych biur agencji. Ma on się przyczynić do zacieśnienia więzi miedzy pracownikami agencji z różnych części świata.

Utworzenie na poziomie centralnym zespołu złożonego z kadry kierowniczej, który skupi się na realizowaniu naszych globalnych ambicji, umożliwia nam zacieśnianie relacji między naszymi zespołami, jeszcze lepsze poznanie sposobów naszej pracy oraz wzbogacenie kultury naszej agencji z korzyścią dla klientów Grayling.

Bardzo się cieszę, widząc Nathana, Bena i Kat w ich nowych rolach. Wnoszą oni bowiem ogromne doświadczenie i mają duże ambicje pozyskiwania większej liczby globalnych klientów, dalszego rozwijania naszej działalności, a także współtworzenia międzynarodowej kultury Grayling. W ciągu ostatniego roku moim nadrzędnym celem było zapewnienie dobrostanu naszym pracownikom na całym świecie.

Będziemy dalej inwestować w zapewnianie naszym zespołom wsparcia poprzez programy szkoleniowe i dbałość o dobre samopoczucie pracowników, jednocześnie tworząc nam wszystkim warunki, w których możemy się uczyć i dzielić wiedzą bez względu na to, gdzie na świecie się znajdujemy – podsumowuje Sarah Scholefield, prezes Grayling.

  • 3

Ben Petter

Nathan Kemp


 

Reklama