Personalia

Filip Hołowczyc dyrektorem sprzedaży w Clear Channel Polska

1 lipca 2021 r. do zespołu Clear Channel Polska dołącza Filip Hołowczyc. Jego zadaniem będzie dalsze wzmacnianie obszaru sprzedaży oraz rozwój kompetencji digitalowych.

Filip Hołowczyc od blisko dwudziestu lat związany jest z branżą medialną. Zdobywał doświadczenie zawodowe w domach mediowych (MediaCom, OMD i ZenithOptimedia), po stronie wydawców (o2.pl, Infor.pl i Grupa Wirtualna Polska), a ostatnio po stronie klienta (Philip Morris International).

W ciągu kariery zawodowej był odpowiedzialny za:

  • tworzenie i realizację strategii digitalowej,
  • budowanie zespołów i zarządzanie nimi,
  • realizację celów sprzedażowych wraz z nawiązywaniem efektywnych i długoterminowych relacji z kluczowymi klientami,
  • wdrażanie narzędzi wspierających marketing i sprzedaż B2C.

Po ponad dwóch latach z firmą rozstaje się Michał Kaliński, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Argumentuje to poszukiwaniem dalszych ścieżek rozwoju zawodowego. Do jego kluczowych sukcesów zaliczyć można restrukturyzację działu sprzedaży, wprowadzenie sprzedaży przez widownię według standardu IBO oraz efektywne prowadzenie sprzedaży w okresie pandemii.

  • 1
Filip Hołowczyc

Filip Hołowczyc dyrektorem sprzedaży w Clear Channel Polska


 

Reklama