AdvertisementAdvertisement

Personalia

Filip Fiedorow dyrektorem marketingu w Żabce Polska

1 lutego 2019 r. Filip Fiedorow stanie na czele działu marketingu Żabki Polska. Będzie zarządzał zespołami customer insight, customer marketing i customer communications.

Ma wieloletnie doświadczenie w sektorze FMCG, jak i sieci detalicznych. Dotychczas kierował zespołami marketingu polskich oraz europejskich marek, m.in. Ikea Retail i Lidl Polska.

Był twórcą kampanii uznanych za przełomowe w polskiej reklamie. Do Ikei dołączył w listopadzie 2016 r. Jako country marketing director stał na czele zespołu, którego działania reklamowe zostały docenione m.in. w tegorocznym konkursie Effie Awards (trzy złote i jedna srebrna statuetka).

Wcześniej był dyrektorem marketingu sieci Lidl Polska. Zrealizował m.in. kampanię z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman.

Wcześniej związany był przez kilka lat z Kompanią Piwowarską, gdzie pełnił funkcję senior strategy & planning managera marki Tyskie. Był także liderem kampanii „Piąty stadion” tej marki oraz odpowiadał za takie brandy jak Grolsch, Peroni Nastro Azzurro i Lech.

Karierę zawodową rozpoczął w agencji reklamowej Tequila Polska. Prowadził projekty m.in. dla marek Unilever, Philips Lighting Poland czy The Lorenz Bahlsen Snack World.

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dyrektor Marketingu/CMO Roku 2018 według magazyn „Media i Marketing Polska”.



Reklama