Personalia

Filip Beźnicki digital strategy directorem Havas Media Group

Od 1 lipca 2020 r. do agencji Havas Media Group dołącza Filip Beźnicki. Obejmie nowo utworzone stanowisko digital strategy directora.

Filip Beźnicki będzie podlegać bezpośrednio Alicji Cybulskiej – chief strategy officer. Do jego zadań będzie należeć tworzenie strategii digitalowych dla klientów na bazie sieciowego procesu strategicznego MX oraz badania i filozofii Meaningful Brands. Ważna będzie też komplementarna współpraca z Dominikiem Wałęgą, chief digital officerem, w celu budowania kompleksowej oferty komunikacji w ekosystemie digital.

Beźnicki to ekspert mediowy z ponad 13-letnim doświadczeniem w zakresie tworzenia i implementacji strategii komunikacyjnych zarówno od strony mediowej, jak i kreatywnej. Karierę zaczął w Starcomie, następnie przez 3 lata w Next Agency zajmował się tworzeniem strategii komunikacji. W ciągu ostatnich kilku lat zdobywał doświadczenie w agencji Saatchi & Saatchi, ostatnio na stanowisku digital growth director.

Prowadził projekty dla takich klientów, jak Coca-Cola, T-Mobile, Ikea, Microsoft, Mars czy Jacobs. Jest absolwentem warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej. Ma na koncie m.in. takie nagrody, jak Cannes Lions, Effie czy Mixx Awards.

Kompetencje jednostki HavasX, dotychczas podlegającej Havas Intelligence, zostają podzielone między Filipa Beźnickiego a Dominika Wałęgę. Ten drugi przejął obowiązki związane z rozwojem tego obszaru współpracy. Wałęga ma szerokie doświadczenie na rynku start-upów. W poprzednich miejscach pracy stworzył od podstaw dział SEM, SEO i performance oraz był odpowiedzialny za prowadzenie działań dla największych klientów agencji w zakresie performance marketingu.

  • 1
Filip Beźnicki

Filip Beźnicki



Reklama