Personalia

Ewa Skrzypek awansuje na head of SEM w SalesTube

Na czele działu SEM w agencji martech & e-commerce SalesTube staje Ewa Skrzypek. Będzie odpowiedzialna za koordynację pracy w blisko 50-osobowym zespole, automatyzację procesów, rozwój kompetencji technologicznych i rozbudowę oferty spółki w obszarze SEM.

Jej awans to naturalna konsekwencja rozwoju zarówno jej kompetencji, jak i samego SalesTube, ze szczególnym naciskiem na obszar biddable media– w tym SEM. Główne zadania, które podejmie Ewa Skrzypek na nowym stanowisku, to:

  • rozwój zespołu,
  • automatyzacja i optymalizacja procesów,
  • skalowanie wykorzystania autorskiej technologii w poprawie efektywności kampanii SEM.

Do SalesTube dołączyła w 2019 r. jako senior SEM manager. Karierę w branży zaczynała w 2007 r. w agencji marketingowej. Następnie przeszła na stronę klienta i zajmowała się szerszym zakresem reklamy digitalowej – również afiliacją, Facebookiem i innymi sieciami PPC.

Prowadziła kampanie na kilkudziesięciu rynkach europejskich i azjatyckich. W GroupM zarządzała 12-osobowym zespołem. W ciągu sześciu lat współpracowała z takimi klientami, jak Nivea, Biedronka, Leroy Merlin, Alior Bank, Huawei Nest Bank, Citi Bank, Avon, Orlen, PKP Intercity, USP Zdrowie czy Wittchen.

Ukończyła psychologię kliniczną na SWPS w Warszawie ze specjalizacjami psychologia zachowań konsumenckich oraz marketing i reklama.

Nowa head of SEM będzie podlegać Magdalenie Pobikrowskiej, head of biddable media.

  • 1
Ewa Skrzypek

Ewa Skrzypek


 

Reklama