Cosmo Group rozwija krajowe struktury marketingu i komunikacji
Cosmo Group, właściciel marek NeoNail, Neo Make Up i Staylac, wzmacnia struktury marketingowe i komunikacyjne. Od września funkcję dyrektorki marketingu objęła Ewa Milczarek-Vaubourg, a stanowisko managerki komunikacji powierzono Urszuli Kaptur.
Ewa Milczarek-Vaubourg wnosi do zespołu wieloletnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych organizacjach z branży beauty. W swojej karierze odpowiadała za rozwój marek i strategie marketingowe na rynkach w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej oraz we Francji. Z sukcesami prowadziła projekty w kanałach masowych i profesjonalnych. Umacniała pozycję rynkową marek i wprowadzała innowacyjne rozwiązania w zakresie kampanii oraz produktów. Jest liderką, która inspiruje i wspiera rozwój zespołów, a jej otwartość i partnerskie podejście są doceniane w biznesie.
Równolegle do zespołu, który prowadzi Ewa Milczarek-Vaubourg, dołączyła Urszula Kaptur. Objęła stanowisko managerki komunikacji i odpowiada za:
- realizację strategii komunikacyjnej na rynku lokalnym,
- rozwój obszarów digital, social media, influencer marketingu, PR,
- kreację treści.
To ekspertka marketingu i komunikacji w branży beauty z szerokim doświadczeniem zdobytym w różnych segmentach rynku, gdzie rozwijała lovebrandy. Specjalizuje się w:
- tworzeniu kompleksowych strategii komunikacyjnych,
- prowadzeniu kampanii, które łączą kreatywność z efektywnością biznesową.
Jako managerka koncentruje się na wzmacnianiu talentów i budowaniu środowiska sprzyjającego rozwojowi i zaangażowaniu.
– Konsekwentnie umacniamy naszą pozycję na rynku beauty i cieszymy się, że do naszego zespołu dołączają tak silne osobowości. Międzynarodowe know-how Ewy, jej świeże spojrzenie i energia doskonale wpisują się w ambicje rozwoju Cosmo Group. Ula z kolei będzie wspierać rozwój komunikacji naszych marek, wykorzystując swoje doświadczenie i strategiczne podejście do budowania wizerunku brandów. Witamy na pokładzie! – komentuje Kamila Błażejewska, wiceprezes zarządu spółki.

