Personalia

Eskadra z nowym dyrektorem kreatywnym

Daniel Szczęk został dyrektorem kreatywnym w agencji Eskadra. Zajmie się zarządzaniem i wsparciem kreatywnym zespołu kreacji, kierowaniem projektami komercyjnymi wraz z ich oceną. Będzie też podejmował kluczowe decyzje dotyczące przetargów i stałych klientów.

Z branżą reklamową Daniel Szczęk związany jest od 2008 r. Karierę zaczynał w agencji reklamowej Schulz Brand Friendly jako junior copywriter. Seniorskie stanowisko objął w S4, a rozwijał się w agencjach Brandman oraz Opcom, gdzie zajmował się również zarządzaniem kreacją.

W Eskadrze zaczął pracować rok temu jako creative group head. Dzięki kilkunastu wygranym projektom i sprawnemu zarządzaniu zespołem awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego.

Stale współpracował z takimi markami, jak Mitsubishi, Netto, OLT Express, Galeria Krakowska. Odpowiadał także za realizację ponad dwudziestu kampanii łączonych ATL, BTL i digital dla marek Oranżada Hellena, Red Bull, PKP, UOKiK, BPH, Cinema City czy Śnieżka.



Reklama