Edyta Maciejewska i Anna Luberska-Kieres awansują w strukturach WebTalk
Agencja WebTalk ogłosiła awanse na kluczowych stanowiskach w działach strategii i client service. Edyta Maciejewska objęła funkcję strategy directorki, a Anna Luberska-Kieres została account directorką.
Edyta Maciejewska awansowała na stanowisko strategy directorki, przechodząc z funkcji strategy team leaderki. W nowej roli odpowiada za:
- zarządzanie zespołem strategii,
- integrację komunikacji social media, influencer marketingu i taktyki mediowej w kompleksowe strategie 360° dla klientów agencji.
Do jej zadań należy także analiza trendów rynkowych, budowanie relacji z kluczowymi klientami oraz rozwijanie oferty WebTalk. W agencji pracuje dla takich marek jak Volkswagen, Grycan, Burger King czy Lisner.
Jej doświadczenie obejmuje pracę na stanowiskach:
- communications & social media director w agencji Gong,
- head of social w The Digitals, gdzie pracowała dla brandów takich jak Netflix, Starbucks, Nestlé czy L’Oréal.
Anna Luberska-Kieres objęła stanowisko account directorki
Z agencją WebTalk jest związana od 2017 r. Dotychczas jako account supervisorka z sukcesem prowadziła business unit realizujący działania dla takich marek, jak Super-Pharm, BNP Paribas, Olej Beskidzki i Heinz. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach SocialLeaders, Mediapolis i Mint Media, obsługując klientów takich jak Browar Perła, Visolvit, Airwaves czy Bonduelle.

