Edyta Maciejewska i Anna Luberska-Kieres awansują w WebTalk - Marketing przy Kawie

Personalia

Edyta Maciejewska i Anna Luberska-Kieres awansują w strukturach WebTalk

Agencja WebTalk ogłosiła awanse na kluczowych stanowiskach w działach strategii i client service. Edyta Maciejewska objęła funkcję strategy directorki, a Anna Luberska-Kieres została account directorką.

Edyta Maciejewska awansowała na stanowisko strategy directorki, przechodząc z funkcji strategy team leaderki. W nowej roli odpowiada za:

  • zarządzanie zespołem strategii,
  • integrację komunikacji social media, influencer marketingu i taktyki mediowej w kompleksowe strategie 360° dla klientów agencji.

Do jej zadań należy także analiza trendów rynkowych, budowanie relacji z kluczowymi klientami oraz rozwijanie oferty WebTalk. W agencji pracuje dla takich marek jak Volkswagen, Grycan, Burger King czy Lisner.

Jej doświadczenie obejmuje pracę na stanowiskach:

Anna Luberska-Kieres objęła stanowisko account directorki

Z agencją WebTalk jest związana od 2017 r. Dotychczas jako account supervisorka z sukcesem prowadziła business unit realizujący działania dla takich marek, jak Super-Pharm, BNP Paribas, Olej Beskidzki i Heinz. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach SocialLeaders, Mediapolis i Mint Media, obsługując klientów takich jak Browar Perła, Visolvit, Airwaves czy Bonduelle.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama