Personalia

Edyta Kowal: z Prowly do Socjomanii

Do zespołu Socjomanii dołączyła Edyta Kowal, wcześniej związana z Prowly. Jako chief marketing officer będzie koordynować działania marketingowe i komunikacyjne marki oraz rozwijać zespół w Warszawie.

Przede wszystkim Edyta Kowal będzie prowadzić działania marketingowe Socjomanii. Odpowiada za rozwój strategii komunikacyjnej i działania content marketingowe, w których się specjalizuje. Objęcie przez nią roli lidera w warszawskim biurze jest związane z pozyskiwaniem nowych klientów w stolicy i koniecznością rozbudowy lokalnego zespołu przez krakowską spółkę.

Nowa chief marketing officer wesprze także zespół ekspertów Socjomanii w projektach realizowanych dla klientów.

Dla zespołu Socjomanii dołączenie Edyty jest kamieniem milowym w rozwoju. Edyta jest dla mnie jedną z osób, które budują pojęcie content marketingu w Polsce. Wnosząc swoje doświadczenie z public relations, stanowi kolejny mocny filar Socjomanii, pokrywając dla nas brakujący obszar. Jednocześnie będzie odpowiedzialna za działania strategiczne i ważne z perspektywy ostatnich lat oraz realizacji nowej wizji Socjomanii (m.in. digitalizacja biznesu, projektowanie usług) – mówi Katarzyna Młynarczyk, CEO firmy.

Przed dołączeniem do Socjomanii Edyta Kowal odpowiadała za strategię marketingową i content marketingową Prowly na rynku globalnym. Prowadziła Prowly Magazine, międzynarodowy serwis poświęcony public relations. Wcześniej była redaktor naczelną portalu branżowego Proto.pl.

Jest inicjatorką cyklu spotkań branżowych dla praktyków content marketingu – Content Espresso. Wykłada marketing internetowy na studiach podyplomowych Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Politechniki Białostockiej.



Reklama