Edward Korbel zostanie dyrektorem badań w Starcomie - Marketing przy Kawie

Personalia

Edward Korbel zostanie dyrektorem badań w Starcomie

Edward Korbel, dotychczas research director w MindShare Polska, obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora badań w domu mediowym Starcom. Do jego zadań będzie należało powiększanie przewagi konkurencyjnej Starcomu w dziedzinie badań mediów i strategii mediowych oraz umacnianie wiodącej pozycji agencji w zakresie badań marketingowych. Istotnym obszarem jego kompetencji ma być ścisła współpraca i wymiana doświadczeń z departamentem badań domów mediowych ZenithOptimedia, które wraz ze Starcomem, MediaVestem i Starlinkiem, tworzą strukturę Publicis Groupe Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56426 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama