Dwóch Polaków w jury Sabre Awards EMEA 2025
Paweł Bylicki z Public Dialog oraz Sebastian Hejnowski z SEC Newgate Group zasiądą w jury Sabre Awards EMEA 2025. To największy międzynarodowy konkurs branży public relations, organizowany od trzydziestu lat przez PRovoke Media.
Sabre Awards są otwarte dla każdej kampanii public relations przeprowadzonej przynajmniej częściowo w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Nagrody te są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanii public relations z całego świata. Prace do tegorocznej edycji można zgłaszać do 17 stycznia 2025 r. Zwycięzców poznamy 2 kwietnia.
Polscy jurorzy Sabre Awards EMEA 2025
Sebastian Hejnowski – regional head of Eastern EMEA w SEC Newgate Group
Przedsiębiorca, ekspert PR i reklamy z 20-letnim doświadczeniem. Był współzałożycielem agencji MSL i zarządzał jej działalnością na rynku CEE. Był też dyrektorem generalnym agencji Leo Burnett i członkiem komitetu wykonawczego Publicis Groupe w Polsce w latach 2017–2020. Zasiadał w jury konkursów marketingowych takich jak Golden Drum, Cristal Festival i Złote Spinacze. Jest wykładowcą akademickim i autorem książek. Współzałożyciel serwisu wynajmu mieszkań Renters.pl.
Paweł Bylicki – CEO agencji Public Dialog
Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, International Branding Association (IBA) oraz Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej pod SKM SAR i IAB Poland. Ma 17-letnie doświadczenie w PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowania firm na rynku. Autor książki: „Marka korporacyjna i jej komunikacja – przewodnik po teorii i praktyce” (2018). Teoretyk i praktyk, prowadzi szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas. Juror w międzynarodowym konkursie POTY (Project Of The Year by IPRN), Stevie Awards, PR Wings, Effie Awards, a także Złotych Spinaczy i Innovation Awards (SKM SAR). W latach 2018–2019 prezes zarządu IPRN (International Public Relations Network).
– (…) Jako juror będę poszukiwał w pracach trzech kluczowych elementów: innowacyjności, kreatywności i skuteczności. Kampanii, które wyróżniają się świeżym, inteligentnym podejściem i wykorzystaniem niekonwencjonalnych rozwiązań. Interesuje mnie, czy projekt wykracza poza standardowe granice PR, pokazując, w jaki sposób innowacyjne taktyki mogą zwiększyć zaangażowanie interesariuszy i pozytywnie wpłynąć na reputację marki – zapowiada Paweł Bylicki.
- 1