Dorota Kruk szefową komunikacji i PR Wyborczej - Marketing przy Kawie

Personalia

Dorota Kruk szefową komunikacji i PR spółki Wyborcza

Z początkiem maja Dorota Kruk została szefową nowo utworzonego obszaru komunikacji i PR spółki Wyborcza. Będzie odpowiadać za zbudowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, relacje z mediami oraz działania public relations związane z działalnością spółki Wyborcza, w tym „Gazety Wyborczej”.

Dorota Kruk jest związana z „Wyborczą” od 2014 r. Ostatnio pracowała jako data process owner w zespole rozwoju produktu i IT „Gazety Wyborczej”. Wcześniej:

  • pełniła funkcję dyrektorki biznesu serwisów internetowych „Gazety Wyborczej”,
  • była szefową serwisu Wysokieobcasy.pl, odpowiedzialną m.in. za jego nową odsłonę,
  • kierowała redakcją serwisu Wyborcza.pl.

Przed dołączeniem do Agory przez 8 lat pracowała w spółce Eurozet. Była m.in. redaktorką wydania i wydawczynią w Radiu Zet oraz szefową newsroomu Radia Plus. Pracę zaczynała jako dziennikarka lokalnych mediów w Lublinie.

Powołanie nowego stanowiska ma związek z wydzieleniem spółki Wyborcza jako zorganizowanej części Agory

Wszystko to w ramach procesu tworzenia nowego zarządczego modelu operacyjnego firmy Agora.

Spółka Wyborcza odpowiada za działalność:

  • „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów” i „Wysokich Obcasów Ekstra”,
  • dwumiesięcznika „Książki. Magazyn do czytania”,
  • serwisów internetowych Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl, Komunikaty.pl,
  • agencji fotograficznej Wyborcza.pl,
  • także za organizację wydarzeń takich jak Człowiek Roku „Gazety Wyborczej” oraz festiwali, m.in. Olsztyn Green Festival.

Nowa szefowa komunikacji i PR Wyborczej będzie ściśle współpracować z działem komunikacji korporacyjnej Agory SA, której Wyborcza jest spółką zależną.

Dzięki nowej funkcji w strukturze chcemy lepiej zintegrować działania spółki Wyborcza zarówno w obszarze komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Jesteśmy przekonani, że to strategiczne podejście pozwoli:

  • lepiej odpowiadać na bieżące wyzwania,
  • skutecznie budować wizerunek naszych produktów, w tym „Gazety Wyborczej” jako lidera subskrypcji cyfrowych

– mówi Joanna Kwas, członkini zarządu Wyborcza sp. z o.o.

  • 1
Dorota Kruk

Dorota Kruk – szefowa komunikacji i PR spółki Wyborcza



Reklama