Dorota Grabowska dyrektorem marketingu SM Mlekpol - Marketing przy Kawie

Personalia

Dorota Grabowska dyrektorem marketingu SM Mlekpol

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol wzmacnia struktury zarządzające. Z początkiem 2025 r. Dorota Grabowska, dotychczasowa kierownik działu marketingu, awansowała na stanowisko dyrektora marketingu. Dyrektorem handlu zagranicznego firmy został natomiast Tomasz Trzaska.

Dorota Grabowska, nowa dyrektor marketingu Mlekpolu, to ekspertka z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym. Jest specjalistką w budowaniu strategii komunikacyjnych i kreowaniu wizerunku marek premium oraz FMCG. Z Mlekpolem związana od 2017 r. Odpowiada za kreowanie strategii marek takich jak Łaciate, Mlekpol, Rolmlecz czy Maślanka Mrągowska. Jej wcześniejsze obowiązki przejmuje dotychczasowy, powołany w 2024 r. zastępca – Aneta Wysocka-Wejda.

Tomasz Trzaska objął stanowisko dyrektora handlu zagranicznego Mlekpolu

Ma szeroką wiedzę o międzynarodowym rynku mleczarskim i głębokie zrozumienie specyfiki poszczególnych kierunków sprzedażowych. W swojej nowej roli odpowiadać będzie za:

  • rozwój strategii eksportowej Mlekpolu,
  • poszukiwanie nowych rynków zbytu,
  • zwiększanie efektywności działań eksportowych,
  • umacnianie pozycji spółdzielni na globalnym rynku mleczarskim.

W latach 2018–2024 był kierownikiem działu handlu zagranicznego firmy. Jego dotychczasowe stanowisko obejmuje Beata Matan, która we wskazanym okresie pełniła obowiązki zastępcy kierownika tegoż działu.

Aneta Wysocka-Wejda oraz Beata Matan pracują w SM Mlekpol odpowiednio od 2019 i 2006 r.

Dorota Grabowska, Tomasz Trzaska

Dorota Grabowska – dyrektor marketingu; Tomasz Trzaska – dyrektor handlu zagranicznego SM Mlekpol

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama