Dorota Grabowska dyrektorem marketingu SM Mlekpol
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol wzmacnia struktury zarządzające. Z początkiem 2025 r. Dorota Grabowska, dotychczasowa kierownik działu marketingu, awansowała na stanowisko dyrektora marketingu. Dyrektorem handlu zagranicznego firmy został natomiast Tomasz Trzaska.
Dorota Grabowska, nowa dyrektor marketingu Mlekpolu, to ekspertka z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym. Jest specjalistką w budowaniu strategii komunikacyjnych i kreowaniu wizerunku marek premium oraz FMCG. Z Mlekpolem związana od 2017 r. Odpowiada za kreowanie strategii marek takich jak Łaciate, Mlekpol, Rolmlecz czy Maślanka Mrągowska. Jej wcześniejsze obowiązki przejmuje dotychczasowy, powołany w 2024 r. zastępca – Aneta Wysocka-Wejda.
Tomasz Trzaska objął stanowisko dyrektora handlu zagranicznego Mlekpolu
Ma szeroką wiedzę o międzynarodowym rynku mleczarskim i głębokie zrozumienie specyfiki poszczególnych kierunków sprzedażowych. W swojej nowej roli odpowiadać będzie za:
- rozwój strategii eksportowej Mlekpolu,
- poszukiwanie nowych rynków zbytu,
- zwiększanie efektywności działań eksportowych,
- umacnianie pozycji spółdzielni na globalnym rynku mleczarskim.
W latach 2018–2024 był kierownikiem działu handlu zagranicznego firmy. Jego dotychczasowe stanowisko obejmuje Beata Matan, która we wskazanym okresie pełniła obowiązki zastępcy kierownika tegoż działu.
Aneta Wysocka-Wejda oraz Beata Matan pracują w SM Mlekpol odpowiednio od 2019 i 2006 r.