Personalia

Dominika Przyłęcka client service director w Focus Nation

W październiku do agencji komunikacji marketingowej Focus Nation dołączyła Dominika Przyłęcka. Jako client service director odpowiada za jakość obsługi klientów agencji oraz kompleksową realizację projektów i kampanii.

Dominika Przyłęcka ma ponad 25 lat doświadczenia. Zgromadziła je:

  • w agencjach sieciowych, m.in. JWT, Havas, Y&R;
  • pracując dla agencji lokalnych, m.in. MillionYou, Whites, Grandes Kochonos;
  • po stronie klienta, m.in. jako kierownik Działu Komunikacji i Ewaluacji Muzeum Polin, dyrektor marketingu Sante oraz Instynkt Creative Group.

Dominika, łącząc doświadczenie po stronie agencji i po stronie działów marketingu, wnosi do naszej organizacji szerszą perspektywę. Również zrozumienie celów, jakie marki stawiają przed nami w komunikacji. Wierzymy, że doświadczenie Dominiki – praca z markami z różnych sektorów – FMCG, bankowości, usług, kultury, motoryzacji, organizacji społecznych przy tworzeniu marek, strategii marketingowych i komunikacyjnych pozwoli nam wspólnie w realizacji najlepszych kampanii we wszystkich kanałach. Wszystko to zgodnie z naszą misją: „All Line, All In” – mówi Michał Korczak, dyrektor zarządzający Focus Nation.

Focus Nation, razem z agencją Imagine Nation (event & field marketing) oraz Moonsteps (software solutions team) należy do IF Nation Gro.

  • 1
Dominika Przyłęcka Client Service Director_ Focus Nation

Dominika Przyłęcka – client service director w Focus Nation



Reklama