Do Grupy Eurozet dołączyła Marta Bizior jako social media director
Nowo utworzone stanowisko social media directora w dziale marketingu Grupy Eurozet objęła Marta Bizior. Będzie zarządzać centralnym działem social mediów, odpowiedzialnym za wszystkie muzyczne stacje Grupy.
Marta Bizior pracę w mediach zaczęła w 2010 r. w Grupie Onet-RASP. Przez ponad 8 lat zajmowała się social mediami, przechodząc drogę od specjalisty do brand managera. W latach 2019–2023 była związana z Telewizją Polsat, będąc social media managerem. Następnie została head of social media w Wirtualnej Polsce, gdzie pracowała do kwietnia 2024 r.
W jej zakresie obowiązków znajduje się m.in.:
- kreowanie i zarządzanie obecnością marek stacji muzycznych Grupy Eurozet w kanałach społecznościowych,
- nadzorowanie wszystkich aspektów aktywności socialmediowych.
Marta Bizior odpowiada również za zwiększenie efektywności działań prowadzonych w poszczególnych kanałach. Jej bezpośrednią przełożoną jest Katarzyna Piecuch, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.