Dentsu Polska z nową strukturą - Marketing przy Kawie

Personalia

Dentsu Polska z nową strukturą

Grupa Dentsu Polska wprowadziła zmiany w strukturze. To kolejny krok w budowaniu One Dentsu jako klientocentrycznej organizacji, która zapewnia klientom kompleksowe wsparcie łączące kreatywność, technologię, dane oraz media. Zmiana podyktowana jest globalną standaryzacją na wszystkich rynkach. Jedną z kluczowych zmian jest przekształcenie linii serwisowych creative i media & performance w nowe obszary, określane jako praktyki – praktyka kreatywna i praktyka mediowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56247 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama