Personalia

DD Media większa o Pro Direct

Decyzją Zarządu DD Publishing SA (właściciela DD Media Sp. z o.o. – wydawcy gazety „Dzień Dobry”) 11 stycznia 2006 roku została podpisana umowa zakupu firmy Grupa Promotor, specjalizującej się w usługach dystrybucyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja



Reklama

Nowa Redaktor Naczelna „Diabetologii na co dzień”

Warszawski zespół agencji casusBTL wzbogacił się o nową osobę. Od 1 stycznia 2006 r. Małgorzata Tul jest odpowiedzialna za prowadzenie magazynu „Diabetologia na co dzień” oraz wortal tematyczny www.hba1c.pl. Bardzo się cieszę, że mam okazję zajmować się tematem społecznie pożytecznym – a takim niewątpliwie jest w naszym kraju rosnący problem cukrzycy – komentuje nowa Redaktor Naczelna „Diabetologii na co dzień”.

  • 0
  • 0
  • 0