Dawid Pożoga dyrektorem marketingu STS
Do firmy bukmacherskiej STS dołączył Dawid Pożoga jako dyrektor marketingu (chief marketing officer). Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po jedenastu latach pracy.
Dawid Pożoga zarządza w STS kilkudziesięcioosobowym pionem marketingu. Do jego głównych zadań należy m.in:
- umocnienie pozycji STS jako najlepiej rozpoznawalnej marki bukmacherskiej w Polsce,
- opracowanie nowej strategii marketingowej wraz z koordynacją działań online i offline (retail).
– Dołączam do marki, która od lat jest niekwestionowanym liderem rynku. W 2025 r. będziemy kontynuować zapoczątkowane już zmiany w komunikacji marketingowej. Stawiamy przy tym na niestandardowe rozwiązania, które odświeżą wizerunek marki. W naszej strategii będziemy jeszcze bliżej naszych klientów, oferując im w ramach nowej platformy komunikacji „Bardziej” atrakcyjne bonusy i promocje. Oddamy w ich ręce najlepsze narzędzia do obstawiania, poparte rozbudowaną ofertą – zapowiada Dawid Pożoga.
Dawid Pożoga ma ponad 16-letnie doświadczenie w marketingu na rynku polskim i międzynarodowym
Zdobywał je, zarządzając strategią marketingową takich marek jak Rankomat, Displate czy Zalando (oddział polski i czeski). Od lat jest również członkiem jury konkursów w branży marketingowej, m.in. Effie Polska.
- 1