Dawid Pożoga dyrektorem marketingu STS - Marketing przy Kawie

Personalia

Dawid Pożoga dyrektorem marketingu STS

Do firmy bukmacherskiej STS dołączył Dawid Pożoga jako dyrektor marketingu (chief marketing officer). Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po jedenastu latach pracy.

Dawid Pożoga zarządza w STS kilkudziesięcioosobowym pionem marketingu. Do jego głównych zadań należy m.in:

  • umocnienie pozycji STS jako najlepiej rozpoznawalnej marki bukmacherskiej w Polsce,
  • opracowanie nowej strategii marketingowej wraz z koordynacją działań online i offline (retail).

– Dołączam do marki, która od lat jest niekwestionowanym liderem rynku. W 2025 r. będziemy kontynuować zapoczątkowane już zmiany w komunikacji marketingowej. Stawiamy przy tym na niestandardowe rozwiązania, które odświeżą wizerunek marki. W naszej strategii będziemy jeszcze bliżej naszych klientów, oferując im w ramach nowej platformy komunikacji „Bardziej” atrakcyjne bonusy i promocje. Oddamy w ich ręce najlepsze narzędzia do obstawiania, poparte rozbudowaną ofertą – zapowiada Dawid Pożoga.

Dawid Pożoga ma ponad 16-letnie doświadczenie w marketingu na rynku polskim i międzynarodowym

Zdobywał je, zarządzając strategią marketingową takich marek jak Rankomat, Displate czy Zalando (oddział polski i czeski). Od lat jest również członkiem jury konkursów w branży marketingowej, m.in. Effie Polska.

  • 1
Dawid Pożoga dyrektorem marketingu STS

Dawid Pożoga – chief marketing officer w STS

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama