Personalia

Dawid Borowiec nowym dyrektorem marketingu w Żywcu Zdroju

Marka Żywiec Zdrój ma nowego dyrektora marketingu. Został nim Dawid Borowiec. Jego pierwszym zadaniem będzie kampania utrzymana w duchu brand activism.

Dawid Borowiec ma ponad 20-letnią praktykę w marketingu największych marek na rynku FMCG. Pierwsze doświadczenia zdobywał pod koniec lat 90., pracując w firmach Unilever i Johnson & Johnson. Następnie przez 10 lat związany był z producentem słodyczy Mondelez International. Pełnił funkcję m.in. dyrektora marketingu Milki na Europę oraz globalnego dyrektora tej marki.

Od 2012 r. pracował jako dyrektor marketingu kategorii food na Polskę i kraje bałtyckie oraz jako senior marketing director na Europę Wschodnią w PepsiCo, gdzie spędził ponad 6 lat. W połowie 2018 r. przeszedł do Horteksu, gdzie jako wiceprezes ds. marketingu i strategii troszczył się o rozwój marki.

Do głównych zadań nowego dyrektora marketingu Żywca Zdroju należą:

  • planowanie i realizacja strategii marketingowych prowadzonych w obrębie poszczególnych linii produktów z portfolio firmy,
  • nadzorowanie działań marki w projektach z zakresu zrównoważonego rozwoju.

Jego dołączenie do zespołu zbiegło się w czasie z rozpoczęciem kampanii edukacyjnej na temat wprowadzenia w Polsce systemu depozytowego i rozszerzeniem portfolio produktów w opakowaniach z recyklingu. Także z wypełnieniem zobowiązania, w ramach którego firma przeprowadziła zbiórkę i przekazała do przetworzenia taką samą ilość plastiku, jaką wprowadziła w 2020 r. na rynek.

  • 1
Dawid Borowiec

Dawid Borowiec


 

Reklama