Personalia

Dariusz Andrian kontynuuje prezesurę w SAR

W wyniku głosowania podczas obiegowego walnego zgromadzenia członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR Dariusz Andrian, chief executive officer VMLY&R, został wybrany na kolejną kadencję na prezesa zarządu.

Podczas zgromadzenia odbyły się także wybory uzupełniające do zarządu, rady nadzorczej oraz sądu koleżeńskiego. Dariusz Andrian (VMLY&R), Marcin Jeziorski (Scholz & Friends), Maciej Waligóra (Gutenberg Networks Warszawa), Piotr Piętka (Publicis Media Poland) zostali wybrani na kolejną kadencję w zarządzie SAR. Od tego roku dołączy do nich Ewa Wolska-Rzewuska (Saatchi & Saatchi).

Joanna Czekaj oraz Adrian Kawecki zostali wybrani do zarządu SAR w 2019 r. i kontynuują pierwszą kadencję. Natomiast Anna Pańczyk objęła stanowisko CEO londyńskiego oddziału Grey, co uniemożliwia jej dalsze członkostwo w zarządzie.

Nowymi członkami rady nadzorczej zostali Michał Kazimierczak (Heart & Brain) oraz Paweł Kastory (DDB). Marcin Gaworski (180heartbeats) oraz Izabela Albrychiewicz (GroupM) kontynuują drugą kadencję. Kadencję zakończyła Katarzyna Łakińska (V&P Group) oraz Igor Kaleński (BBDO Warszawa).

Zmienił się również skład sądu koleżeńskiego, do którego dołączyli: Stanisław Mencwel (Corporate Profiles Consulting) oraz Maciej Korobacz (Just). Renata Wasiak-Sosnowska (Havas Media) oraz Jakub Bierzyński (OMD) kontynuują drugą kadencję. Anna Lubowska (GroupM), Grażyna Skarżyńska (Good Company) oraz Zofia Sanejko (Universal McCann) zakończyły kadencję.

SAR ma łącznie 193 członków zwyczajnych (osoby fizyczne) oraz 128 wspierających (agencje). Polskie stowarzyszenie jest drugą co do wielkości pozarządową organizacją z obszaru komunikacji marketingowej w Europie.

  • 1
Dariusz Andrian

Dariusz Andrian



Reklama