Daniel Kotliński odchodzi z agencji Tigers. Zakłada własną działalność
Z końcem kwietnia Daniel Kotliński zakończył współpracę z agencją Tigers. Rozpoczyna działalność jako niezależny konsultant i strateg marek oraz komunikacji.
Daniel Kotliński spędził w Tigers 4,5 roku. Przez blisko 3 lata odpowiadał za marketing własny agencji (komunikacja, PR, social media, eventy). Kolejne 1,5 roku pracował jako strateg w dziale digital. W grudniu 2022 r. awansowany na senior strategy plannera. Był m.in.:
- pomysłodawcą Tigers United;
- współautorem „Księgi Adsów 3”;
- odpowiedzialny za wzrost społeczności Tygrysy Socialu z 3 do 14 tys. członków oraz wzmocnienie rozpoznawalności marki Tigers na rynku agencyjnym.
Jako strategy planner tworzył strategie m.in. dla marek Runmageddon, Kubota, Motorola, Mitsubishi Electric FA EMEA, Oriflame i Milwaukee. Był również twórcą strategii komunikacji agencji oraz jej employer brandingu.
– Z Tigers odchodzę bogatszy o głębokie zrozumienie zasad rządzących komunikacją w digitalu i doświadczenia w pracy nad strategiami B2C i B2B. Niezależna działalność to dla mnie szansa na bezpośrednie wsparcie marek w tworzeniu praktycznych strategii. Także możliwość rozwoju podcastu, bloga i newslettera pod nazwą „Prosto do strategii” – podkreśla Kotliński.
Nie żegna się on z Tigers całkowicie. Nadal będzie prowadził otwarte szkolenia z projektowania strategii w ramach współpracy z agencją oraz realizował projekty dla klientów jako zewnętrzny konsultant.
- 1