Personalia

Damian Zozula dyrektorem marketingu międzynarodowej platformy GIVT

Stanowisko dyrektora marketingu międzynarodowej platformy GIVT, uzyskującej dla pasażerów linii lotniczych odszkodowania, objął Damian Zozula. Ma prawie 20-letnie doświadczenie w planowaniu i realizacji strategii biznesowych, a także w e-biznesie i wdrażaniu innowacji.

Do GIVT Zozula przeszedł z Grupy 4Finance, w której pracował jako dyrektor digital marketingu. Zajmował się m.in. przygotowaniem i wdrożeniem strategii marketingu cyfrowego i mobilnego dla 16 rynków na 3 kontynentach. W latach 2013–2014 był związany z Centralnym Domem Maklerskim Pekao jako dyrektor marketingu.

W latach 2002–2013 pracował w Banku Handlowym, zajmując pod koniec stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży zdalnej. Zajmował się m.in. uruchomieniem kanału pozyskiwania klientów online i wdrożeniem nowej platformy bankowości internetowej. Odpowiadał także za planowanie i wdrażanie strategii digital marketingowej oraz za rozwój bankowości mobilnej.

Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej – ukończył tam kierunek electrical and computer engineering oraz z wyróżnieniem podyplomowe studia MBA.



Reklama