Dagmara Witek-Kuśmider szefową kreacji Publicis Worldwide Polska
Na stanowisko chief creative officera w Publicis Worldwide Polska awansowała Dagmara Witek-Kuśmider. Pokieruje 35-osobowym zespołem kreatywnym odpowiedzialnym za prace dla klientów oddziałów wchodzących w strukturę Publicis Worldwide Polska, takich jak Publicis Poland, Publicis Lion oraz Publicis Health.
– Rynek się zmienił i żeby odpowiadać na jego potrzeby, też musimy się zmienić, a to wymaga od nas nowej organizacji. Potrzebna jest nowa, zwinna struktura i sposoby działania. Inaczej organizujemy pracę kreacji, która teraz bardziej będzie opierała się na group headach zarządzających swoimi zespołami – powiedziała Kamila Roszkowska, managing partner w Publicis Worldwide Polska.
Dagmara Witek-Kuśmider związana jest z agencją od 2001 r., kiedy rozpoczęła pracę na stanowisku copywriter. Przez 20 lat, rozwijając kompetencje w dziale kreacji i strategii, awansowała i zajmowała kolejne stanowiska. W 2016 r. wraz ze Sławomirem Figurą została deputy creative directorem Publicis Lion.
W sierpniu 2020 r. awansowała na creative directora, a w styczniu 2021 r. przejęła zarządzanie całą kreacją i pełni funkcję chief creative officera Publicis Worldwide Polska.
Zdobyła wiele nagród na polskich i zagranicznych festiwalach. Ma na koncie statuetki Cannes Lions, Golden Drum, Comprix, KTR, Innovation, Mixx Awards, Złote Orły oraz Effie. Wielokrotnie zasiadała w jury KTR.
W czasie minionych dwudziestu lat przyczyniła się do rozwoju agencji i budowania komunikacji największych jej klientów. To m.in. marki: PG, Prudential, BNP Paribas, Sanofi, PKP Intercity, Orange, Kompania Piwowarska, Maspex, MTV czy Garnier.
Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz międzynarodowych podyplomowych studiów z zarządzania na HCE i SGH. Jest inicjatorką powstania i wiceprezesem ds. komunikacji Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali K.I.D.S. Dzięki nowym technologiom i know-how w obszarach biznesu klub pomaga placówkom pediatrycznym w procesie transformacji w szpitale przyszłości.
Jest także ambasadorką różnorodności. Wspiera przedsiębiorcze kobiety w tworzeniu własnych firm jako mentorka programu Biznes w Kobiecych Rękach. Współpracowała również z Fundacją Liderek Biznesu.
Do tej pory stanowisko chief creative officera piastował Paweł Merecz, który rozstał się z agencją.
- 1