Personalia

Cztery ekspertki dołączyły do zespołu kreacji w Leo Burnett Warszawa

Agencja Leo Burnett powiększa zespół kreacji o ekspertki: Kachnę Wielgołaską (creative group head), która zajmie się obsługą marki Samsung, Katarzynę Koszewnik (copywriter), Karolinę Antczak-Tałaj (senior copywriter) oraz Darię Murawską (art director). Trzy ostatnie specjalistki stworzą team kreatywny, który wzmocni zespół prowadzony przez Radosława Dudzica (creative group head), pracujący dla marki Orange.

Rozbudowa zespołu jest konsekwencją zmian w ofercie, wprowadzonych przez Leo Burnett Warszawa z początkiem 2022 r. Ich celem jest wspieranie klientów w prowadzeniu i budowaniu biznesów poprzez tworzenie kreatywnych rozwiązań. Takich, które wnoszą nowe doświadczenia i pozwalają na budowanie więzi z marką na całej ścieżce kontaktu z konsumentem.

Kachna Wielgołaska

Nowa creative group head ma 13-letnie doświadczenie art directorskie. Zdobyła je w agencjach reklamowych Duda, Scholz & Friends, Isobar, Cheil i Grey oraz podczas pracy jako freelancerka. W jej portfolio znajdują się projekty zrealizowane dla takich firm i marek, jak Aldi, Biedronka oraz Samsung. Jest szczególnie ceniona za estetykę projektów. Kryteriami sukcesu są dla niej: zadowolenie agencji i klienta oraz odzwierciedlenie tego w sprzedaży. W nowej roli w Leo Burnett zadba o proces kreatywny tak, by praca przebiegała sprawnie, a osoby należące do zespołu czuły komfort tworzenia angażujących kreacji.

To nie tylko wyjątkowa osoba, potrafiąca zjednać sobie ludzi i dbać o rozwój zespołu. Również liderka obdarzona wizjonerskim podejściem i wyczuciem smaku. Wierzymy, że jej kompetencje nadadzą nowy kierunek naszym działaniom i pozwolą na tworzenie nowoczesnej kreacji dla marki Samsung – mówi Maciej Porębski, creative director.

Katarzyna Koszewnik

Zawodowa, wszechstronnie wykształcona copywriterka. Studiowała m.in. politologię na Politechnice Białostockiej oraz nauki społeczne i kulturoznawstwo na Uniwersytecie w Białymstoku. Taki dobór kierunków wynikał z potrzeby patrzenia na świat i społeczeństwo interdyscyplinarnie, niczym na pełny, złożony obraz. Pierwsze doświadczenia w branży reklamowej zdobyła, pracując dla agencji Isobar. Kolejnym etapem w jej karierze było przejście do działu content creative. Zajmowała się tam przede wszystkim tworzeniem treści do mediów społecznościowych na potrzeby marek należących do grupy GCP, Estée Lauder Company oraz na anglojęzyczne kanały Kikkoman Europe.

Daria Murawska

Ceniona art directorka, absolwentka Wydziału Sztuk Pięknych w Toruniu, ze specjalizacją w grafice warsztatowej. Pierwsze doświadczenia branżowe zdobywała w roli graphic designerki, by później objąć stanowisko art directorki. Pracowała m.in. w takich agencjach, jak The Digitals (obecnie Freundschaft), Uszka oraz Isobar. W portfolio ma projekty zrealizowane dla klientów z bardzo różnych branż, m.in. takich jak Soraya, Netia, W.Kruk, Aldi, Amrest, Estée Lauder czy Škoda.

Karolina Antczak-Tałaj

Doświadczona senior copywriterka & concept creative. W branży reklamowej działa od jedenastu lat. Przez ten czas rozwijała umiejętności w agencjach Havas, Y&R, Isobar, Gong. W poprzednich agencjach pracowała dla takich klientów, jak Żywiec Zdrój, Tiger Energy Drink, McDonald’s, Škoda czy Netflix. Praca dla dwóch ostatnich marek zaowocowała ośmioma nagrodami w tegorocznej edycji konkursów KTR i Innovation. W tym trzema Złotymi Mieczami oraz Technology of the Year. Ponadto w ubiegłych latach zdobyła nagrody i wyróżnienia na festiwalach Effie, Golden Arrow, Power of Content Marketing i Kreatura.

W pracy, oprócz tworzenia idei kreatywnych, interesują ją działania niestandardowe z obszaru kreatywnej technologii. Pasję do zabawy słowem i opowiadania historii realizuje również prywatnie, tworząc komiksy, bajki i scenariusze.

Katarzyna i Daria tworzą wyjątkowy, bardzo wszechstronny team kreatywny. Pozwoli on nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania tak wymagającego klienta, jakim jest Orange. Zaś Karolina to bardzo doświadczona copywriterka. Osoba obdarzona nietuzinkowym talentem kreatywnym, rozwijanym dzięki udziałowi w wielu projektach i wielokrotnie nagradzanym.

Do tego wszystkie panie odznaczają się niezwykłą wrażliwością i słuchem społecznym. To dziś niezwykle ważne umiejętności, dzięki którym komunikacja może być nie tylko skuteczna, ale i poruszająca – komentuje Radosław Dudzic, creative group head. W czerwcu tego roku po sześciu latach wrócił on do Leo Burnett Warszawa i rozwija zespół Orange.

  • 1
W kreacji Leo Burnett Warszawa

Nowe specjalistki w zespole kreacji Leo Burnett Warszawa



Reklama