Cityboard Digital z nową account managerką. Została nią Agata Matuszak
Agencja 360 stopni Cityboard Digital, należąca do firmy Cityboard Media z branży OOH, rozbudowuje swoje struktury. Do zespołu agencji dołączyła Agata Matuszak, która objęła stanowisko account managerki.
Agata Matuszak ma za sobą dwa lata doświadczenia w obszarze planowania strategicznego i marketingu. Współpracowała z markami z grupy Good One, takimi jak Good One PR, Social Lama i SeoFly. W tym czasie zajmowała się zarządzaniem projektami, projektowaniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych oraz rozwijaniem kampanii marketingowych. Wśród klientów, z którymi dotychczas współpracowała, są przedstawiciele branż retail, FMCG, motoryzacyjnej i logistycznej.
Nowa account managerka Cityboard Digital ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie specjalizowała się w międzynarodowych stosunkach gospodarczych. Stopień magistra zdobyła na Uniwersytecie Warszawskim, na kierunku zarządzanie.
– Rozbudowujemy nasze siły sprzedażowe w odpowiedzi na rosnącą liczbę klientów w naszym portfelu. Zależy nam na zapewnieniu najwyższej jakości obsługi oraz dostarczaniu skutecznych rozwiązań reklamowych. Dołączenie Agaty do naszego zespołu pozwoli nam wzmocnić relacje z klientami i jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby – komentuje Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
Do najważniejszych klientów Cityboard Media należą Colnago Polska, EC1 Łódź czy Nacomi Group.
![Agata Matuszak](https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2025/01/xAgata-Matuszak-300x169.jpg.pagespeed.ic.KcaMOCSFbU.jpg)
Agata Matuszak – account managerka w Cityboard Digital