Agata Matuszak account managerką w Cityboard Digital - Marketing przy Kawie

Personalia

Cityboard Digital z nową account managerką. Została nią Agata Matuszak

Agencja 360 stopni Cityboard Digital, należąca do firmy Cityboard Media z branży OOH, rozbudowuje swoje struktury. Do zespołu agencji dołączyła Agata Matuszak, która objęła stanowisko account managerki.

Agata Matuszak ma za sobą dwa lata doświadczenia w obszarze planowania strategicznego i marketingu. Współpracowała z markami z grupy Good One, takimi jak Good One PR, Social Lama i SeoFly. W tym czasie zajmowała się zarządzaniem projektami, projektowaniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych oraz rozwijaniem kampanii marketingowych. Wśród klientów, z którymi dotychczas współpracowała, są przedstawiciele branż retail, FMCG, motoryzacyjnej i logistycznej.

Nowa account managerka Cityboard Digital ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie specjalizowała się w międzynarodowych stosunkach gospodarczych. Stopień magistra zdobyła na Uniwersytecie Warszawskim, na kierunku zarządzanie.

Rozbudowujemy nasze siły sprzedażowe w odpowiedzi na rosnącą liczbę klientów w naszym portfelu. Zależy nam na zapewnieniu najwyższej jakości obsługi oraz dostarczaniu skutecznych rozwiązań reklamowych. Dołączenie Agaty do naszego zespołu pozwoli nam wzmocnić relacje z klientami i jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby – komentuje Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Do najważniejszych klientów Cityboard Media należą Colnago Polska, EC1 Łódź czy Nacomi Group.

Agata Matuszak

Agata Matuszak – account managerka w Cityboard Digital

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama