Burson Poland ogłasza serię awansów - Marketing przy Kawie

Personalia

Burson Poland wzmacnia struktury kierownicze i ogłasza awanse

Z początkiem lipca Burson Poland (wcześniej Hill & Knowlton Poland) ogłasza serię awansów. Alicja Lewandowska-Wolińska objęła funkcję dyrektorki zarządzającej agencji (managing director), Monika Podsiadło-Glińska została dyrektorką ds. obsługi klientów (client service director), a Michał Piątkiewicz awansował na stanowisko associate director. Nowe stanowiska zajmuje także pięcioro innych konsultantów agencji.

W połowie czerwca br. agencje Hill & Knowlton i BCW połączyły siły i teraz działają pod jedną marką Burson. Tym samym w ramach Grupy WPP powstała największa agencja PR na świecie. W Polsce ta fuzja przejawia się rebrandingiem agencji Hill and Knowlton na Burson. Burson Poland specjalizuje się w złożonych projektach komunikacyjnych dla największych firm i dojrzałych start-upów, z naciskiem na:

  • komunikację korporacyjną,
  • wsparcie komunikacji transformacji,
  • zarządzanie kryzysowe.

Alicja Lewandowska-Wolińska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki zarządzającej

Dotychczas sprawowała funkcję client service & corporate communications director. W nowej roli będzie odpowiadać za realizację celów biznesowych agencji i nadzorować kluczowe działania operacyjne Burson Poland. W szczególności zajmie się:

  • rozwojem oferty agencji, w tym szkoleń z wystąpień publicznych i grupowych symulacji scenariuszy kryzysowych,
  • wdrażaniem nowych rozwiązań dostępnych od teraz dla polskich klientów w ramach globalnej marki Burson.

Lewandowska-Wolińska ma 15 lat doświadczenia w public relations. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zapewnia klientom strategiczne doradztwo, zarządza komunikacją kryzysową i prowadzi szkolenia. Z Burson (wcześniej Hill & Knowlton) jest związana od ośmiu lat.

Funkcję client service director objęła Monika Podsiadło-Glińska

Dotąd pracowała jako account director w dziale komunikacji konsumenckiej. Obecnie będzie:

  • kontynuować dotychczasowe zadania i nadzór nad działem zajmującym się komunikacją marek skierowaną do masowych odbiorców,
  • wspierać i szkolić konsultantki i konsultantów ze wszystkich działów.

Podsiadło-Glińska pracuje w branży public relations od ponad czternastu lat, w tym od ośmiu lat w Burson (H&K). Zakres jej specjalizacji obejmuje:

  • komunikację konsumencką, ze szczególnym uwzględnieniem handlu i e-commerce,
  • kampanie edukacyjne i społeczne.

Michał Piątkiewicz od lipca awansował na stanowisko associate director

Wcześniej był senior advisorem w dziale new economy practice. Pędzie odpowiadał za dalszy rozwój know how agencji w obszarze nowych technologii. Niezmiennie będzie liderem istniejących projektów z branży tech i doradcą w tym sektorze dla pozostałych zespołów.

Od lipca w Burson Poland nowe stanowiska objęli również:

  • Helena Nawrocka, associate w dziale public affairs,
  • 3 osoby w dziale corporate:
    • Aleksandra Dominiczak, account executive,
    • Paulina Habina, account executive,
    • Dymitr Czykanenko, junior account executive.

Z kolei od czerwca stanowisko studio managerki objęła Weronika Rosik. Kieruje pracą wewnętrznego studia graficzno-kreatywnego Burson Warsaw Creative Studio.

  • 3
Awanse w Burson Polska
Awanse w Burson Polska
Awanse w Burson Polska


Reklama