Personalia

Bojan Stoevski przejmuje stery polskiego rynku Imperial Tobacco Polska

Stanowisko dyrektora sprzedaży rynku Polska Imperial Tobacco Polska objął Bojan Stoevski. Przez ostatnie 3 lata pełnił funkcję szefa rynku czeskiego. Wprowadził do sprzedaży oraz rozwijał wśród konsumentów tzw. produkty nowej generacji: e-papierosy marki Blu oraz podgrzewacze tytoniu marki Pulze.

Bojan Stoevski pracuje w Grupie Imperial Brands od dziesięciu lat. Rozwijał karierę zawodową, począwszy od roli menedżera HoReCa i aktywacji w Macedonii, poprzez różne funkcje sprzedażowe oraz marketingowe. Zna region Europy Środkowo-Wschodniej, gdyż w przeszłości pracował dla kilku krajów takich jak Czechy, Polska, Słowacja czy Węgry.

Absolwent zarządzania w e-biznesie na Uniwersytecie św. Cyryla i Metodego w Skopje, w Macedonii Północnej.

Polska branża tytoniowa jest jedną z ważniejszych gałęzi gospodarki, a Imperial Tobacco jest kluczowym producentem w kraju. To strategiczny rynek dla naszego koncernu. Inwestujemy nie tylko w nowoczesne fabryki oraz globalne centra usług w Polsce, ale także w innowacyjny produkt – podgrzewacz tytoniu Pulze, który spełni oczekiwania polskich konsumentów.

Cieszę się, że dołączam do polskiego zespołu właśnie w tak ważnym momencie dla pracowników oraz firmy. To nowy rozdział biznesowy i strategiczny dla spółki oraz naszych partnerów. Co równie istotne – to poszerzenie dla konsumentów portfolio o produkty o mniejszej szkodliwości – powiedział nowy dyrektor sprzedaży rynku Polska Imperial Tobacco Polska.

  • 1
Bojan Stoevski

Bojan Stoevski – dyrektor sprzedaży rynku Polska Imperial Tobacco Polska

 



Reklama