Personalia

Bogusław Bardoń strategy & communications partnerem w Publicis Media

Stanowisko strategy & communications partnera w Publicis Media objął Bogusław Bardoń. Dotychczas był on senior strategy consultantem w agencji reklamowej K2 Internet. W departamencie capability development będzie rozwijał kompetencje całej organizacji w obszarze consumer understanding & insights.

Z branżą reklamową jest związany od ośmiu lat. Przeszedł drogę od marketingu szeptanego do multidyscyplinarnych działań internetowych.

Jako strateg pracował m.in. dla wszystkich marek Coca-Coli, a także dla Heinekena, Desperadosa, MTV i Play. Odpowiadał za kampanie „Desperados Party Challenge”, „1000 zł na głupoty”, „Open Your City”, „Oglądaj ligę jak mistrz”, a ostatnio za kampanię sieci Saturn z udziałem Wojciecha Manna.

Zespół capability development wspiera poszczególne agencje Publicis Media w rozwijaniu wiedzy na temat m.in. zachowań i motywacji konsumentów, roli komunikacji w osiąganiu celów biznesowych, a także strategii budowania platform komunikacyjnych służących realizacji różnych KPI marki.



Reklama