Personalia

Bogdan Koroluk data business intelligence directorem w Havas Media Group

Z początkiem sierpnia Bogdan Koroluk awansował na stanowisko lidera zespołu Data Business Intelligence (DBI) w Havas Media Group. To kolejny krok grupy w strategicznym rozwoju kompetencji i oferty usług z zakresu digital marketingu.

Bogdan Koroluk jest związany z Havas Media Group od ponad czterech lat. Ostatnio pracował na stanowisku data strategy managera w zespole DBI. To ekspert w obszarze strategii danych. Jego podstawowe zadania to:

  • tworzenie architektury komunikacji zorientowanej na dane;
  • budowanie doświadczeń klientów;
  • wspieranie zaawansowanych procesów analitycznych.

Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencji, jak i dostawcy rozwiązań technologicznych w takich branżach jak handel detaliczny, finanse i bankowość. Do tej pory w ramach struktur HMG jego głównym zadaniem było budowanie platform komunikacyjnych:

  • opartych na danych;
  • skoncentrowanych na realizacji określonych celów biznesowych dla klientów agencji i dostarczaniu doświadczeń dla klientów marki.

W funkcji lidera DBI zastąpił Łukasza Wiśniewskiego. Data Business Intelligence to jednostka wyspecjalizowana w data science i data driven marketingu. Jej specjaliści agregują, analizują, badają i aktywują dane, personalizując doświadczenia konsumentów z marką.

Nowa funkcja Bogdana to kluczowy element strategiczny dla klientów Havas Media Group. Obejmuje dynamizację obszaru innowacji, usług data science oraz martech. Jestem przekonana, że dbałość o rozwój talentów grupy to ważny kierunek wzmacniania kompetencji, a Bogdan świetnie sprawdzi się w nowej roli – mówi Beata Magdziarz, chief digital officer, Havas Media Group.

  • 1
Bogdan Koroluk

Bogdan Koroluk – lider DBI w Havas Media Group



Reklama