Biuro Reklamy WP zreorganizowane. Odchodzi dotychczasowy szef Biura Sprzedaży, Przemysław Mańkowski
Od początku września Biuro Reklamy Wirtualnej Polski będzie pracować w nowej strukturze, w której wyodrębniono trzy kluczowe obszary. Z firmy odchodzi Przemysław Mańkowski, dotychczasowy szef Biura Sprzedaży WP. Za obsługę klientów strategicznych, agencji reklamowych i sprzedaż regionalną odpowiedzialny będzie Andrzej Kamiński. Rozwój sieci WPartner oraz sprzedaż programatyczna będzie podlegać Beacie Tłuczkiewicz.
Reorganizacja struktury Biura Reklamy WP wynika z:
- oczekiwań partnerów biznesowych,
- rozszerzenia oferty na kolejne kraje Europy Środkowo-Wschodniej,
- zmian zachodzących na rynku reklamy.
Nowy podział ról jest efektem inwestycji WP w nowe technologie i modele realizacji kampanii reklamowych. W tym wprowadzenia na szerszą skalę produktów AI.
Do WP dołączy Ewelina Milczarek, obejmując stanowisko sales transformation director
Zajmie się rozwojem nowych produktów oraz narzędzia WP Ads, pozwalającego na samodzielne planowanie i realizację kampanii reklamowych. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w kierowaniu sprzedażą i rozwijaniu biznesu na rynkach B2B i B2C. Zdobyła je, pracując w takich firmach, jak Google, Johnson & Johnson, Glami, IndaHash i Domodi. Specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji strategii sprzedażowych oraz rozwijaniu nowych kanałów przychodowych. Ma doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami specjalistów. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Sprzedaż programatyczną w Biurze Reklamy WP nadal nadzorować będzie Beata Tłuczkiewicz
Dodatkowo obejmie ona nową funkcję inventory efficiency and growth director. Podlegać jej będzie rozwój sieci WPartner, czyli platformy SSP (Supply-Side Platform). Tłuczkiewicz związana jest z Wirtualną Polską od 2016 r. Od listopada 2022 pełni funkcję dyrektorki departamentu programmatic, zarządza zespołem analityczno-produktowym oraz technologicznym. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży mediów i reklamy internetowej, zdobywane m.in. w Agorze i spółce Boryszew. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, studiowała również na Mid Sweden University w Szwecji.
Obsługą kluczowych klientów, sprzedażą agencyjną i regionalną będzie zarządzał Andrzej Kamiński jako sales director
Podlegać będzie mu również WP Brand Studio – wewnętrzna agencja content marketingowa. Do Biura Reklamy WP dołączył w kwietniu tego roku. Zespołami sprzedaży kieruje od dwudziestu trzech lat. Przez ostatnie 16 lat pracował w Ringier Axel Springer Polska, najpierw jako digital sales director, a następnie agency sales director. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora reklamy „Przeglądu Sportowego” w Marquard Media.
Przemysław Mańkowski odszedł w sierpniu ze stanowiska VP sales
Do WP dołączył w grudniu 2016 r. Początkowo był dyrektorem sprzedaży agencyjnej i performance.
- 1