Biuro Reklamy WP zreorganizowane - Marketing przy Kawie

Personalia

Biuro Reklamy WP zreorganizowane. Odchodzi dotychczasowy szef Biura Sprzedaży, Przemysław Mańkowski

Od początku września Biuro Reklamy Wirtualnej Polski będzie pracować w nowej strukturze, w której wyodrębniono trzy kluczowe obszary. Z firmy odchodzi Przemysław Mańkowski, dotychczasowy szef Biura Sprzedaży WP. Za obsługę klientów strategicznych, agencji reklamowych i sprzedaż regionalną odpowiedzialny będzie Andrzej Kamiński. Rozwój sieci WPartner oraz sprzedaż programatyczna będzie podlegać Beacie Tłuczkiewicz.

Reorganizacja struktury Biura Reklamy WP wynika z:

  • oczekiwań partnerów biznesowych,
  • rozszerzenia oferty na kolejne kraje Europy Środkowo-Wschodniej,
  • zmian zachodzących na rynku reklamy.

Nowy podział ról jest efektem inwestycji WP w nowe technologie i modele realizacji kampanii reklamowych. W tym wprowadzenia na szerszą skalę produktów AI.

Do WP dołączy Ewelina Milczarek, obejmując stanowisko sales transformation director

Zajmie się rozwojem nowych produktów oraz narzędzia WP Ads, pozwalającego na samodzielne planowanie i realizację kampanii reklamowych. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w kierowaniu sprzedażą i rozwijaniu biznesu na rynkach B2B i B2C. Zdobyła je, pracując w takich firmach, jak Google, Johnson & Johnson, Glami, IndaHash i Domodi. Specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji strategii sprzedażowych oraz rozwijaniu nowych kanałów przychodowych. Ma doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami specjalistów. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Sprzedaż programatyczną w Biurze Reklamy WP nadal nadzorować będzie Beata Tłuczkiewicz

Dodatkowo obejmie ona nową funkcję inventory efficiency and growth director. Podlegać jej będzie rozwój sieci WPartner, czyli platformy SSP (Supply-Side Platform). Tłuczkiewicz związana jest z Wirtualną Polską od 2016 r. Od listopada 2022 pełni funkcję dyrektorki departamentu programmatic, zarządza zespołem analityczno-produktowym oraz technologicznym. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży mediów i reklamy internetowej, zdobywane m.in. w Agorze i spółce Boryszew. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, studiowała również na Mid Sweden University w Szwecji.

Obsługą kluczowych klientów, sprzedażą agencyjną i regionalną będzie zarządzał Andrzej Kamiński jako sales director

Podlegać będzie mu również WP Brand Studio – wewnętrzna agencja content marketingowa. Do Biura Reklamy WP dołączył w kwietniu tego roku. Zespołami sprzedaży kieruje od dwudziestu trzech lat. Przez ostatnie 16 lat pracował w Ringier Axel Springer Polska, najpierw jako digital sales director, a następnie agency sales director. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora reklamy „Przeglądu Sportowego” w Marquard Media.

Przemysław Mańkowski odszedł w sierpniu ze stanowiska VP sales

Do WP dołączył w grudniu 2016 r. Początkowo był dyrektorem sprzedaży agencyjnej i performance.

  • 1
Biuro Reklamy WP

Biuro Reklamy WP po reorganizacji: Ewelina Milczarek – przyszła sales transformation director; Andrzej Kamiński – sales director; Beata Tłuczkiewicz – inventory efficiency and growth director

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama