Personalia

Beata Kucejko-Pełka awansowała na stanowisko brand marketing director na region REEMEA w Grupie Lego

1 stycznia stanowisko brand marketing director w Grupie Lego na region REEMEA objęła Beata Kucejko-Pełka. Od 2019 r. pełniła funkcję marketing director na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie. Będzie odpowiedzialna za strategię marketingową marki na region obejmujący kraje Bliskiego Wschodu, Afryki, Europy Środkowej i Wschodniej.

Jako dyrektorka marketingu Lego na region Polski, Ukrainy i krajów bałtyckich Beata Kucejko-Pełka odpowiadała za strategię, komunikację marketingową, media, digital i wszelkie działania w zakresie trade marketingu. Przykłady projektów, które przeprowadziła jako liderka z zespołem, to:

  • wprowadzenie nowej globalnej platformy „Rebuild the World”;
  • otwarcie sześciu własnych sklepów Lego w największych pięciu miastach w Polsce;
  • rozwój strategii marki Lego dla dorosłych;
  • produkcja programu telewizyjnego „Lego Masters”;
  • nagradzana wielokrotnie na międzynarodowych festiwalach aktywacja „Zielone instrukcje”.

Jest też prekursorką marketingu opartego na tworzeniu wartości dla konsumenta.

Pomysłodawczyni lub współtwórczyni wielu zintegrowanych lokalnych projektów komunikacyjnych dla marki. Były one nagradzane w branżowych konkursach:

  • lokalnych – Effie Awards, Mixx Awards, KTR, Złote Spinacze;
  • międzynarodowych – One Show, D&Ad London LIA, Cannes Awards.

Wcześniej przez blisko 12 lat była związana z Mondelez/Kraft Foods. Budowała wizerunek i działania marketingowe najważniejszych marek koncernu, takich jak Milka, Delicje, Prince Polo, Jacobs i Toblerone.

  • 1
Beata Kucejko-Pełka

Beata Kucejko-Pełka – brand marketing director REEMEA w Grupie Lego



Reklama