Beata Kucejko-Pełka awansuje w Grupie Lego - Marketing przy Kawie

Personalia

Beata Kucejko-Pełka awansowała na stanowisko brand marketing director na region REEMEA w Grupie Lego

1 stycznia stanowisko brand marketing director w Grupie Lego na region REEMEA objęła Beata Kucejko-Pełka. Od 2019 r. pełniła funkcję marketing director na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie. Będzie odpowiedzialna za strategię marketingową marki na region obejmujący kraje Bliskiego Wschodu, Afryki, Europy Środkowej i Wschodniej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56077 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama