Personalia

Bartosz Wysocki chief revenue officerem grupy Gazeta.pl

Od lutego stanowisko chief revenue officera grupy Gazeta.pl obejmie Bartosz Wysocki. Będzie odpowiedzialny za wszystkie aspekty działania biura reklamy Gazeta.pl.

W nowej roli Bartosz Wysocki będzie nadzorował działy sprzedaży agencyjnej i klienckiej oraz dział rozwoju produktu reklamowego. Będzie także odpowiedzialny za współpracę z działem sprzedaży korporacyjnej Agory oraz za strategię i realizację nowych przedsięwzięć przychodowych.

Podlegać mu będą: Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl i Magdalena Skrycka, dyrektor działu produktu reklamowego.

Przez ostatnie 4 lata Wysocki pracował jako chief revenue officer w Bonnier Business Polska. Nadzorował m.in. sprzedaż dziennika „Puls Biznesu” oraz serwisów internetowych wydawnictwa. Wcześniej przez 11 lat pracował w Agorze. W ciągu ostatnich pięciu lat pełnił funkcję dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl. Wcześniej był m.in. zastępcą dyrektora ds. klientów strategicznych „Gazety Wyborczej”.



Reklama