Personalia

Bartosz Szreter na stanowisku digital account directora w Saatchi & Saatchi IS

Po siedmiu latach w strukturach Saatchi & Saatchi IS Bartosz Szreter awansuje na stanowisko digital account directora. Będzie podlegać bezpośrednio Krzysztofowi Szymczakowi, CoMD firmy.

W nowej roli Bartosz Szreter zajmie się działaniami new business we współpracy z regionalnymi biurami Grupy Publicis w Singapurze, Dubaju oraz Dusseldorfie. Będzie też współpracował z obecnymi klientami agencji. Stoi na czele wyspecjalizowanego, multidyscyplinarnego zespołu projektowego, który koncentruje się na holistycznych działaniach online oraz e-commerce na poziomie globalnym.

Szreter ma kompetencje w obszarze marketingu zintegrowanego, ATL, BTL oraz internetowego. Prowadził działania na rzecz największych marek z branż healthcare, food & beverage, FMCG oraz automotive. W ciągu ostatnich siedmiu lat sukcesywnie rozwijał współpracę z kluczowymi klientami agencji. Były to m.in. firmy Procter & Gamble (Old Spice, Gillette, Ariel, Pampers, Blend-a-med i Oral B), a także Lexus Asia, Toyota Asia, Mead Johnson, Red Bull, Teva Pharmaceuticals oraz Merck.

Obecnie jego kluczowym klientem jest Merck. Saatchi & Saatchi IS prowadzi dla marki zaawansowane działania w obszarze digital marketingu na 35 rynkach w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.



Reklama