Bartosz Kapusta head of data & analytics w Lifetube - Marketing przy Kawie

Personalia

Bartosz Kapusta szefem działu danych i analityki w Lifetube – strategiczne wzmocnienie w obszarze data-driven solutions

Lifetube (grupa Mediacap) buduje zaplecze analityczne. Stawia na wykorzystanie danych we współpracach z markami i twórcami. Do zespołu dołącza Bartosz Kapusta, obejmując stanowisko head of data & analytics.

Bartosz Kapusta przez lata realizował projekty transformacyjne i optymalizacyjne w firmach takich jak:

  • E.On Polska, gdzie kierował zespołem analitycznym i data science,
  • T-Mobile Polska, gdzie odpowiadał za strategiczne zarządzanie projektami.

Jego wiedza w zakresie analizy danych, optymalizacji procesów i automatyzacji będzie kluczowa dla dalszego rozwoju Lifetube.

Jako head of data & analytics Bartosz Kapusta będzie odpowiedzialny za:

  • rozwój procesów analitycznych,
  • wdrażanie narzędzi do analizy danych,
  • budowanie strategii danych wspierających działania operacyjne, projektowe i sprzedażowe firmy.

W budowie nowych rozwiązań analitycznych wspierać go będzie Diana Nowogródzka-Baran. To ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w zakresie business intelligence i data analytics. Zdobyła je m.in. w E.On Polska, NASK PIB oraz Accenture. Jej kompetencje w zakresie analizy danych oraz wdrażania nowoczesnych narzędzi analitycznych stanowią istotne wsparcie dla realizowanych projektów.

Klienci coraz częściej oczekują od branży influencer marketingu mierzalnych rozwiązań – mówi Marcin Jeziorski, prezes zarządu Lifetube. – Dane stały się kluczowym elementem skutecznego działania w branży. Nie wystarczy już intuicyjne podejście. Liczą się precyzyjne analizy, trafne prognozy i zrozumienie dynamicznych zmian w zachowaniach konsumentów. Wprowadzając nowe rozwiązania analityczne, chcemy nie tylko podnieść efektywność naszych kampanii. Przede wszystkim chcemy dostarczyć klientom narzędzia, które pozwolą im działać mądrzej, szybciej i skuteczniej. Rozwój kompetencji w obszarze danych to dla nas nie tylko strategiczny krok, ale fundament przyszłości Lifetube i całej branży.

Tworzony zespół data & analytics koncentruje się na opracowywaniu narzędzi umożliwiających:

  • precyzyjną analizę,
  • optymalizację działań,
  • lepsze zarządzanie kampaniami influencer marketingowymi.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama