Bartosz Kapusta szefem działu danych i analityki w Lifetube – strategiczne wzmocnienie w obszarze data-driven solutions
Lifetube (grupa Mediacap) buduje zaplecze analityczne. Stawia na wykorzystanie danych we współpracach z markami i twórcami. Do zespołu dołącza Bartosz Kapusta, obejmując stanowisko head of data & analytics.
Bartosz Kapusta przez lata realizował projekty transformacyjne i optymalizacyjne w firmach takich jak:
- E.On Polska, gdzie kierował zespołem analitycznym i data science,
- T-Mobile Polska, gdzie odpowiadał za strategiczne zarządzanie projektami.
Jego wiedza w zakresie analizy danych, optymalizacji procesów i automatyzacji będzie kluczowa dla dalszego rozwoju Lifetube.
Jako head of data & analytics Bartosz Kapusta będzie odpowiedzialny za:
- rozwój procesów analitycznych,
- wdrażanie narzędzi do analizy danych,
- budowanie strategii danych wspierających działania operacyjne, projektowe i sprzedażowe firmy.
W budowie nowych rozwiązań analitycznych wspierać go będzie Diana Nowogródzka-Baran. To ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w zakresie business intelligence i data analytics. Zdobyła je m.in. w E.On Polska, NASK PIB oraz Accenture. Jej kompetencje w zakresie analizy danych oraz wdrażania nowoczesnych narzędzi analitycznych stanowią istotne wsparcie dla realizowanych projektów.
– Klienci coraz częściej oczekują od branży influencer marketingu mierzalnych rozwiązań – mówi Marcin Jeziorski, prezes zarządu Lifetube. – Dane stały się kluczowym elementem skutecznego działania w branży. Nie wystarczy już intuicyjne podejście. Liczą się precyzyjne analizy, trafne prognozy i zrozumienie dynamicznych zmian w zachowaniach konsumentów. Wprowadzając nowe rozwiązania analityczne, chcemy nie tylko podnieść efektywność naszych kampanii. Przede wszystkim chcemy dostarczyć klientom narzędzia, które pozwolą im działać mądrzej, szybciej i skuteczniej. Rozwój kompetencji w obszarze danych to dla nas nie tylko strategiczny krok, ale fundament przyszłości Lifetube i całej branży.
Tworzony zespół data & analytics koncentruje się na opracowywaniu narzędzi umożliwiających:
- precyzyjną analizę,
- optymalizację działań,
- lepsze zarządzanie kampaniami influencer marketingowymi.