Personalia

Bartosz Biały dyrektorem kreatywnym agencji Plej

Z początkiem 2018 r. dyrektorem kreatywnym w agencji Plej został Bartosz „Bart” Biały. Poprzednio w firmie tę funkcję pełniły Agnieszka Stypa oraz Monika Świątek-Król.

Bartosz Biały ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracował dla takich agencji jak Czajkowski & Brajdić, TBWA/Hager, McCann Erickson, Grandes Kochonos, Lowe Warsaw czy Isobar. Ostatnio związany z Content Tailors w ramach grupy Onet Ringier Axel Springer.

Jego prace były nagradzane na festiwalach Innovation Award, KTR, Golden Drum, Effie. Publikowano je m.in. w magazynach „Luerzer’s Archive”, „Communication Arts”, „Kreatura”, „KTR”, „Fubiz”, „Le Figaro”, „The Huffington Post”, „Wired.it”, „Business Insider”, „Taxi”, „AdofTheMonth.com” i „Welovead”.

Do grona marek, dla których pracował, należą Play, Plus, Virgin Mobile, Red Bull Mobile, Warta, Provident, Orlen, Converse, Knorr, Rama, Nescafe, Princessa, Warka, Lech, Seat, The Glenlivet, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson oraz Wyborowa.

Jest absolwentem Instytutu Wzornictwa Politechniki Koszalińskiej.



Reklama