Personalia

Bartłomiej Walczuk odchodzi z 180heartbeats + Jung v Matt

Bartłomiej Walczuk, jeden z czterech dyrektorów kreatywnych 180heartbeats + Jung v Matt, kończy pracę w agencji. W firmie pozostanie do końca roku.

Choć obie strony nie wykluczają dalszej współpracy, Walczuk chce się skupić na autorskim projekcie Osom Studios, który dotąd prowadził równolegle. W 180heartbeats pracował 7 lat. Koordynował prace kreatywne i zarządzał zespołem Nike – m.in. podczas ostatnich Lekkoatletycznych Mistrzostw Europy w Berlinie, przy kampaniach z okazji Air Max Day i innych premierach.

Nadzorował też współpracę z Pernod Ricard, m.in.dla marek Absolut i Ballantine’s na międzynarodowych rynkach. W tym roku współtworzył kampanię OLX z okazji Dnia Kobiet, a także serię filmów z Januszem Chabiorem i Janem Fryczem „Zdarzyło się najlepszym”. Ostatnio zarządzał zespołem pracującym dla Burger Kinga.

  • 1
Bartłomiej Walczuk

Bartłomiej Walczuk kończy pracę dla 180heartbeats + Jung v Matt


 

Reklama