Personalia

Bartłomiej Stańczak dołączył do domu mediowego Mediahub

Do domu mediowego Mediahub dołączył Bartłomiej Stańczak. Jako media communication director został liderem zespołu pracującego dla ING Banku Śląskiego, kluczowego klienta agencji.

Bartłomiej Stańczak pracuje w branży od dwunastu lat. Zaczynał i większość kariery spędził w grupie OMD. Wspierał strategicznie i operacyjnie klientów z różnych sektorów. W ostatnich latach pracował dla marek Nivea oraz Tchibo. W OMD pełnił również rolę supervisora TV oraz digital. Ostatnio pracował dla Shopee, gdzie jako szef mediów koordynował launch marki na polskim rynku.

Dotychczasowy communication director, Witold Adamski, po ośmiu latach pracy w Mediahub zamierza podjąć nowe wyzwania zawodowe. Pozostaje w branży, ale szczegółów jeszcze nie zdradza.

Do głównych zadań Stańczaka należy koncentracja na strategicznych celach ING, koordynacja pracy kilkunastoosobowego zespołu, a także w zależności od potrzeb włączenie w ten proces pozostałych ekspertów agencji.

Mediahub pracuje dla ING Banku Śląskiego od dwudziestu czterech lat. W ubiegłym roku po raz kolejny wygrał globalny przetarg na obsługę marki na polskim rynku.

  • 1
Bartłomiej Stańczak dołączył do Mediahub

Bartłomiej Stańczak dołączył do domu mediowego Mediahub, jako media communication director

 



Reklama