Personalia

Bartłomiej Główczyński dołącza do agencji FCB & theMilkman

W agencji kreatywnej FCB & theMilkman Bartłomiej Główczyński zajmie się budowaniem oraz utrzymywaniem relacji z klientami.

Bartłomiej Główczyński rozpoczynał karierę w ZenithOptimedia. Ostatnio pracował w Discovery Networks International m.in. jako marketing director CEE i channel director lifestyle, a następnie w grupie Warner Bros. Discovery. W agencji będzie pracował bezpośrednio z Agnieszką Klimczak i Małgorzatą Drozdowską, które tworzą team kreatywny.

Agencja kreatywna FCB & theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB. W ostatnim konkursie KTR z 2022 r. zdobyła, jako pierwsza agencja w historii polskiej reklamy, podwójne Best of Categories za najlepszy design i komunikację – za kampanię „My first poison” marki Clovin.

  • 1

Bartłomiej Główczyński dołącza do zespołu agencji kreatywnej FCB&theMilkman



Reklama